NOD november 2018

@feyre bedankt voor de lieve woorden, doen me goed! ? Ik probeer het ook los te laten maar soms lukt dat wat minder goed, dan neemt de angst ineens weer toe. En wat betreft je berekening klopt het precies, gelukkig is LF 12 dagen dus goed! Hoef ik me daar geen zorgen over te maken. 
Ik duim voor jullie meiden! ?

Weet trouwens iemand hoe het zit met Dry Needling als je zwanger wilt worden? Ik heb wel gelezen dat het word afgeraden tijdens je zwangerschap maar ik kan nergens vinden waarom het word afgeraden. Stel je bent dus pril zwanger en je weet het nog niet, kan de behandeling dan kwaad? 

@cherryberry ja dat weekend lijkt mij prima.. 
@lepeltjelepeltje: dacht juist van niet omdat ik lichtbruine afscheiding had. Vorige keren  leidden dat tot ongesteldheid. Al is het nu wat vroeg ervoor. Die krampen waren raar, wel weer gauw weg trouwens. 

Bn enorm moe en stemmingswisselingen maar dat kan ook gewoon aan het feit liggen dat ik mij druk maak om mijn tand. Geduld... 

Voor iedereen die op zoek is naar het wat meer los laten... Ik merk dat bewegen bij mij goed helpt. Ik wandel iedere middag tijdens de lunch en als ik thuis kom doe ik nog 15 - 30 minuten yoga. Het helpt mij om uit de malende gedachtes in mijn hoofd te komen en meer te focussen op mijn lichaam en rust te nemen.
Verder net nog wel even de baby dans gedaan voor het geval mijn eisprong er toch aan zit te komen ?

Vanmorgen getest, helaas negatief. Wanneer er nog steeds niets te bekennen valt blijf ik positief. Zaterdag of zondag nog een keer testen. 
Zit momenteel op dag 42, word moe van het wachten!?

@vlindertje: wat is de baby dans hihi? ben nog nieuw, dus iets gemist denk ik :p
@ SaMee Pff heb het met je te doen, dat wachten! Zo ver ben ik nog niet.. mijn NOD is over 6 dagen ,dus ben benieuwd!
Sterkte met het wachten!

Cherryberry welkom :D babydans is seks ;P wat betreft je vraag. houd er rekening mee dat je nog aan het ontpillen bent. vaak het weekend erna is wel goed om te testen als het uitblijft. veel halen dat niet zo lang na NOD xD maar probeer op of na NOD te testen en niet 6 of 4 dagen voor NOD
lepeltjelepeltje we doen ons best haha, twijfel of we vandaag wat moeten doen of rust nemen. wie weet is me ovulatie morgen en dan lopen we het misschien mis!
SaMee pff 42 dagen ik zou gek worden... hopelijk snel goed nieuws meid!
MammavanB ik wil je geen (valse) hoop geven ik had rond 11dpo de laatste keer ook veel waterige afscheiding en ik bleek wel zwanger te zijn (uiteindelijk vroege miskraam)
Zwemmer lichtbruine afscheiding kan ook duiden op innesteling. zolang je niet echt ongesteld bent is er hoop toch!

Terug
Bovenaan