NOD november 2018

Ja snap t MammavanB.. maar er is wel hoop :)
Zwemmer, hoop t ook voor jou.
haha de babydans, zag ook een dansje voor me! Ik vind zelf pilates ook fijn!
dryneedling... waar precies? Ik heb t in mn kuit gehad, lijkt me weinig op tegen, ook al ben je zwanger. Maar misschien is ergens anders, buik ofzo, niet handig? 

zo en nu mijn vraag ? ik ben weer in de war...
laat vanmiddag me BMM gevoeld en die voelde ik wat beter. nog wel met moeite dus hij ligt nog erg hoog maar voelde nu een duidelijke "kloof" voelt het zo aan als die open staat? ik vond hem alleen niet erg zacht. ik heb overigens ook weinig tot geen afscheiding alleen als ik dus voel komt het terug op me vingers en dat is nogsteeds het waterige witte kleur afscheiding. dus niks duid ook op vruchtbaar slijm... en daarnaast zijn me ovu testen ook vaag.
even foto bijgevoegd: blauwe zijn gevoelige van 2besure die was vanmorgen duidelijker als gister maar vanavond weer wat lichter lijkt het... waar de groene gevoelige van sensitest gister en de dag ervoor lichter waren als vandaag (groene sensitest doe ik alleen eind middag samen met 2e van 2besure nu 3 dagen) vandaag lijkt ie zelfs even donker dus piek? maar de normale van sensitest is dus weer erg licht.... ik weet het niet meer hoor ? wat moet ik nu doen.... vorige maand zag ik op alle 3 op dezelfde 2 dagen overduidelijk me piek! ? ik blijf sowieso doortesten maar dit is frustrerend. welke moet ik nu geloven... heb nog 3 van de gevoelige sensitest en heb de neigin bij te bestellen... wel seks vanavond of geen seks ff rust met risico dat we ovulatie morgen missen? hbe nu wel sinds een half uurtje ongeveer zo nu en dan zeurderig gevoel op eierstokhoogte maar kan me ook gek aan het maken zijn...

Dry needling en zwangerschap. Ik denk dat het juist gaat om wat er daarna gebeurd in je lijf, net als na een massage komen na die behandeling ook afvalstoffen vrij uit je spieren en moet je veel drinken om het af te voeren. Alleen in de eerste 6? Weken is er nog geen bloed verband met de baby dus dan komen daar de afvalstoffen ook niet in de buurt. Later Wel, heb je hier wat aan? 
Welkom nieuwelingen! 
Hier nog geen nieuws, pas 1dpo haha. Ik hou me koest en heb het druk met allemaal leuke uitjes, ik ga vaak uit eten met vriendinnen en bios en toevallig komende 2 weken vol gepland, soms is dat per toeval wat vaak met verschillende vriendinnen als dat zo uitkomt, heerlijke afleiding!  Oja en schoenen kopen ;)
Ik zag in het schema dat het de komende dagen NOD's regent! Kom maar op met die streepjes en plusjes. 

Trusten  xx 

Die groene vind ik erg duidelijk. Je hebt geloof ik gister sex gehad? Dan zitten er zeker weten een paar op wacht. Lekker even rust houden vandaag en morgen weer? 
Meer dan seks hebben kun je in ieder geval niet doen, al vaker gezegd ;) maar we willen blijkbaar zo graag die controle en bevestiging haha. Ik begrijp het hoor, ben alleen wat relaxter geworden na 5 maanden. 
Ik denk dat niemand het antwoord heeft op je vraag, het blijft gissen. Ik kan je wel een advies geven zoals hierboven, maar hang mij er niet aan op! 
Succes meid. 

@lepeltje meer teleurgesteld dan ik had verwacht, ik had geen "gekke" symptomen om aan te nemen dat ik zwanger zou zijn, dus niet al te hoge verwachtingen, maar stiekem zit er dan toch ergens een bergje hoop ?

Ja snap ik... hopelijk de volgende keer raak! Snel door deze menstruatie heen!
ik weet zeker dat ik keihard ga janken als t niet raak is deze maand. Omdat ik mezelf gek heb gemaakt. Probeer t nu weer in te dammen, maar heb mezelf al veel te veel laten gaan ☹️. Gek, weet niet  hoe ik deze twee dagen doorkomen maar zie ook op tegen negatieve test... 

Net zoals bij sommigen van jullie, begint het nu toch wel spannend te worden. Ik zit inmiddels op dag 41 van mijn cyclus. Sommigen hebben misschien mijn verhaal gelezen en weten dat ik eigenlijk mijn menstruatie al had verwacht, maar dat ik ook al een paar keer negatief heb getest.
Ik heb sinds een paar dagen een erg verstopt gevoel. Is niet fijn, kan dus ook moeilijk naar het toilet. Ik heb wel het idee dat ik vaker moet plassen (kan ook schijn zijn). Daarnaast heb ik sinds vandaag toch wel pijnlijke/gevoelige tepels. Ook had ik vandaag waterige afscheiding en twee witte opgedroogde vlekken in mijn onderbroek. Ik ben benieuwd welke kant het op gaat. Ik wil sowieso proberen om tot het weekend te wachten met opnieuw testen.

Welkom nieuwelingen!
Feyre Ik kan de onderkant van de linkerfoto niet goed zien door dat logo. Mijn BMM was deze maand ook nog iets steviger, maar inderdaad wel hoog en open. En vorige maanden had ik ook minder slijm dan deze maand. Het kan gewoon nog al eens wisselen.
lepeltjelepeltje ik duim met je mee.
mttm Opgezette buik krijg ik ook altijd halverwege mijn luteale fase. Dit komt omdat door progesteron je darmen trager werken. Wanneer had je nou ook alweer die positieve ovulatietest? En heb je rond die dagen nog een keer seks kunnen hebben?
Vanochtend tempstijging gehad. Eindelijk eens een keer met 0,3 graden in één keer in plaats van met mini-stapjes. Het wordt dus zoals ik al dacht een wat kortere cyclus van 31 dagen. Met mijn korte LF van 11 dagen is mijn nieuwe NOD 17 november. Feyre kan jij dit op het lijstje aanpassen?

Terug
Bovenaan