NOD november 2018

@dwaallichtje
ik heb ook wel vaker last van mijn darmen inderdaad, maar meestal niet zoals nu. Ik weet dat dat niet hoeft te zeggen, mijn cyclus duurt immers ook al veel langer dan normaal.
Vorige week woensdag of donderdag had ik de positieve ovulatietest. Helaas geen gebruik van kunnen maken. Ik voelde me ‘s avonds namelijk beroerd. 
Ik weet ook niet helemaal hoe serieus ik die test moet nemen. Ik heb hem in de ochtend gedaan. Niet met de eerste urine, maar na het douchen. Ik had toen nog niets gedronken. Komende dagen/week ga ik het dus zien. Ik ga er overigens vanuit dat het een menstruatie wordt. Er zijn alleen een paar symptomen die ik normaal niet heb, zoals lage rugpijn. Maar ik weet dat het ook allemaal symptomen van een menstruatie kunnen zijn.

Meiden, ik moet het even van mezelf afschrijven ook al heeft het niks met eventueel zwanger zijn te maken.
Ik slaap al een paar nachten heel onrustig. Ik word een paar keer per nacht wakker en dan lig ik voor mijn gevoel scheef in bed waardoor ik eerst weer recht moet gaan liggen om verder te gaan slapen. 
Sinds gisteren heb ik ook een ontzettend zere rug. Bovenin tussen mijn schouderbladen en mijn ruggengraat, aan beide kanten. Het voelt een beetje als spierpijn en kon er vannacht niet lekker op liggen. Niks raars gedaan, het was ineens patsboem aanwezig.
Verder voel ik mezelf gewoon niet fijn, ik ben mezelf niet en ben blij als ik ‘s avonds naar bed kan. Ik heb verder geen zwangerschapskwaaltjes, mijn NOD is over precies een week dus dat is logisch. 
Maar ik wil het wel even gezegd hebben, het voelt zo rot om mezelf niet te zijn. Snap niet hoe het kan!

Superjuffie ik snap je heel goed ik heb precies hetzelfde sinds maandag alleen dan ontzettend last van me onderrug waardoor ik me ook echt niet fijn voel. Heel vervelend hoop dat t snel voorbij is!
Ik heb verder ook nog geen symptomen zoals ik alle vorige maanden heb gehad, moet ook zeggen dat ik er deze maand toch wat relaxter in sta en misschien ook wat te druk ben om me er mee bezig te houden

Ik heb dat ook weleens en dan zit er wat klem in mijn rug, een zenuw of iets anders wat niet fijn is. De fysio kan het dan altijd losmaken of doe er zelf even een warme kruik tegenaan. Dit kan ook door stress komen en als er wel wat klem zit kun je je inderdaad behoorlijk ongemakkelijk voelen. Hopelijk zit het snel weer goed bij jullie ! 

Bedankt Citrus & Stevie,

Ik heb inderdaad vaak last van het feit dat er iets klem zit in mijn rug, daar loop ik ook voor ik de fysio. Alleen dit voelt echt anders. Als het morgen nog niet over is dan bel ik de fysio toch maar even op.

Verder had ik mezelf eigenlijk voorgenomen om niet zo met mijn NOD bezig te zijn en dat gaat de laatste dagen best wel goed. Ik ben ondertussen zo ver dat ik doe wat ik moet doen: de babydans ;) En dat ik er verder toch geen invloed op heb. Dan kan ik maar beter leuke dingen doen en genieten van elke dag dan dat ik mezelf gek loop te maken om allerlei kwaaltjes die ik denk te voelen maar er uiteindelijk toch niet zijn, haha.

Ja warmte helpt inderdaad, maar kan helaas niet de hele dag met een kruik rondlopen ? heb een behandeltraject lopen voor me rug dus begin volgende week weer een afspraak. En het ging juist zo goed, hopelijk is het geen terugval..

@ Feyre: hij moest huilen en bleef maar zeggen echt.. echt? En toen ging ie ze beoordelen en zag hij t ook. Ook dat lichte streepje. Heel lief. 
Ik lees deze maand nog regelmatig ff mee hier, wil natuurlijk op de hoogte zijn?

Terug
Bovenaan