NOD november 2018

Dwaallichtje raar ik heb dat logo niet altijd. Is een andere site zoeken. Hier iig edn directe link. http://img.photobucket.com/albums/v481/Nigihayami/20181106_2119471_zpsoj9krv2l.jpg
Kershje ach super schattig!!!
Me temp vanmorgen was 36.6 nooit zo laag geweest deze ronde. vorige maand ook 1 moment dat ie lager was en daatna me ovulatie. Ben benieuwd. Kan iig niet 2x daags meer testen aangezien ik vandaag weer begonnen ben in een gezin. Dus vandmiddag testen. En kijken of ik iets voel wat ovulatie kan zijn.

Hoi allemaal, 
Voor mij is dit ook allemaal een beetje nieuw  Doordat ik teveel twijfels heb ga ik toch maar even bij jullie ‘raad’ vragen, haha.
Hier begin september gestopt met de pil en al heel gauw ongesteld geworden. Nu 2 maanden achter elkaar een cyclus gehad van 27 dagen en dat zou betekenen dat ik afgelopen maandag ongesteld had moeten worden. Maar na 2 maanden, hoe betrouwbaar is mijn berekening en mijn cyclus? En vanaf wanneer zou ik een zwangersschapstest kunnen doen? 

Hoi!

Ik kom ook even meekletsen. Vandaag of morgen mijn nod ergens. Zondag al heeeel licht positief getest en de streepjes worden donkerder. Spannend! Dit is onze tweede kindje als alles goed gaat. Deze ronde ging super snel in tegenstelling tot de eerste! Ik zweer bij teunisbloemolie. Het verkortte mijn cyclus maar verhoogde ook de vruchtbaarheid lijkt wel!  Zo spannend dit..en dat wachten...vreselijk haha

Mell-ji heb je toevallig ovulatie testen gebruikt? Zo ja, dan weet je redelijk zeker wanneer je kan testen (14 dagen na eisprong). 
Als je die niet hebt gebruikt zou je nu een test kunnen doen, houd er alleen rekening mee dat die negatief uit kan vallen omdat het best een tijd kan duren voordat je lichaam klaar is met ontpillen. Daardoor kan je cyclus dus deze keer langer zijn.

Gefeliciteerd voor degene die zwanger zijn! Stiekem heel erg jaloers, terwijl het pas 3e ronde nu is..
Zondag vertelde vrienden van ons ook dat ze zwanger zijn, ik raakte helemaal in een dip. Iedereen lijkt ineens zwanger te zijn. Toen vertelde ze wel dat ze 7 maanden bezig waren geweest, terwijl ze nog hartstikke jong is. Ik dacht wow dat is best lang! 
Ik heb ook nog even een vraag. Nu dus 3x ongesteld geworden sinds het stoppen met de pil begin aug, het lijkt alleen allemaal steeds lichter te worden. 
Ben nu dus 3 dagen ongesteld, maar het is amper de moeite en alleen maar heel donker bloed. Allemaal niet zo smakelijk, sorry, maar normaal moet ik echt na 3 of 4 uur maandverband verschonen en nu heb ik na een dag echt zoiets van huh er is amper iets...
Kan dit nog ontpillen zijn of iets anders? Kan het kwaad? 

Samee en mttm het kan hoor een belachelijk lange cyclus, meerdere keren negatief testen en dan uiteindelijk toch zwanger blijken. Ik had achteraf mijn eisprong waarschijnlijk op dag 35 en teste op dag 49 positief.
Dus verlies nog niet alle hoop. ?

Wat leuk om te lezen weer een aantal zwangere erbij, gefeliciteerd? 
ik heb (vind ik/voor mij) wat geks.. ik zit nu op 13dpo en heb beetje het gevoel in me buik dat de ongesteldheid ieder moment kan komen.. net even de hond uitgelaten, dacht loop maar snel naar huis volgens mij loop ik leeg. Net op de toilet ineens weer slijmerige afscheiding.. early test gedaan en Omo wit, heb hier normaal voor de ongesteldheid nooit last van. 

@suikerspinn
Die krampen kan idd komen van of menstruatie of zwangerschap. Bij mij kon ik het merken aan dat de krampen minder erg waren en kwamen en weer gingen. Nu nog steeds trouwens. Maar dan baal je natuurlijk dat je zon omo witte test ziet. Een goede raadgever van de fertiliteitsarts; je bent zwanger tot het tegendeel bewezen is! Achteraf bedacht ik mij; ze heeft helemaal gelijk. Veel mensen en ik eerder ook had de mindset oh dan moet ik ongesteld worden dus dan werd ik het ook. Ik ben erg nuchter en geloof normaliter niet in dit soort dingen. Als het om zwanger worden gaat begin ik er steeds meer in te geloven! Succes!

Terug
Bovenaan