@vlindertje ik heb ook gedacht met ovu testen dat mijne op dinsdag al was, maar uiteindelijk was de knaller pas zaterdags. Intussendtijd was de kleur echt minder duidelijk dan dinsdag al was, maar zaterdag was hij echt pas donkerder. Goed uitmeten dus en anders dan de app zegt.
@ElsieJoy wat een lastige opermking zeg, hopelijk kun je haar binnenkort laten merken hoe mooi het is om oma te worden. Geen fijne situatie. Jullie weten uiteindelijk wat het beste is. Maar lastig als het je ouders zijn dan lijkt me.
@Feyre Dan woon ik vlakbij, 15 km verderop! Wat heb je gedaan gisteravond? Als ik zo je testen zie zou ik ook denken dat je hem hebt. Maar zoals mijn reactie bij @ vlindertje dacht ik dat eerst bij mij ook en werd hij daarna juist nog duidelijker. Zal kijken of ik een foto kan maken en plaatsen.
@mammavanb Het kan uiteraard daarmee te maken hebben, maar veel mensen voelen ovulatie niet. Ik zou me er inderdaad niet gek door laten maken. Mocht je ovu testen doen zou ik daar op vertrouwen en evt om de dag de babydans doen..haha die las ik net, die had ik nog niet eerder gehoord.
@brittt, balen zeg. Succes..
@mttm en @SaMee jeetje, 41 en 42 dagen. Hopelijk kunnen jullie je rust nog bewaren.
@Zwemmer Hopen op innesteling inderdaad. Heb ik normaal ook last van paar dagen voor ongesteldheid. Juist nu nog niet maar weet van vorige zwangerschap dat ik nog wel 1x wat bloed had en zwanger was. Weet alleen de kleur niet meer.
@citrus leuke dingen in de planning dus!! Dan hoef je je niet te vervelen. Hopelijk beetje afgeleid.
@lepeltjelepeltje, snap je helemaal hoor. Ik heb gisteren ook gewandeld, echt even lekker met dit zonnetje. Zit ook nog eens thuis en geen werk meer, druk aan het solliciteren, maakt het er niet makkelijker op. Maar probeer me wel nuttig te maken en niet te balen, zijn zelf ook nog maar net bezig. Maar toch, niet raak is toch weer een baalmoment. Hopelijk heb je wat aan de tips die gegeven worden. Ik doe zelf ook yoga. Momentje voor mezelf!
@Superjuffie balen van je rug zeg. Je insteek is iig goed!! Het leuk blijven houden ondertussen!!
@stevie net zo, wel fijn denk ik als je het toch ook los kunt laten.
@kershje, van harte!!
@mell-jii welkom! ik zou normaliter 1 a 2 dagen na nod testen, maar gezien je net gestopt bent met de pil kan het anders zijn en je misschien toch langere cyclus hebt. Maar goed, 2x 27 dagen is netjes en zou je denken dat het zo rond die datum blijft..ik heb bij de 1e ook paar x gebaald en de keerst ik echt over datum was voor de zekerheid langer gewacht om weer teleurstelling te voorkomen maar toen was het raak. Sterkte met wachten en anders gewoon test doen!
@mariekemom welkom! Lopen we ongeveer gelijk op! Spannend!
@pareltjuuhh lastig als vrienden het vertellen he, maar ga er maar vanuit dat het vaak langer duurd bij meer stellen, alleen hoor je er niet altijd over. Ik heb na dat ik met de pil ben gestopt, ook minder zwarte ongesteldheid hoor. En ene keer verschild ook met de andere keer. Ik betrap me zelf soms dat ik bijna vergeet dat ik het ben.
Hier zelf heb ik toch sterk vermoeden dat het raak is. Zoals aangegeven heb ik normaliter 4 dagen voor ongesteldheid oud bloed een paar dagen. Tot op heden nog steeds niet, morgen NOD en merk mijn borsten nog steeds af en toe en dinds gisteren rommelt mijn maag en heb ik ongesteldheidsgevoel onderin de hele dag gevoelt, terwijl ik het normaal echt bij doorbraak heb en de dag van ongesteldheid en is het dan "pijnlijker". Ik wacht tot vrijdagavond of zaterdagochtend met testen, lijkt me wel een leuk begin van het weekend! En anders gaan we weer voor een nieuwe ronde. Niet leuk, want de hoop is in een ver stadium gezien mijn gevoel en "klachten" al zijn we net bezig. Ik zal nog even een foto van mijn ovu testen plaatsen voor de gene die dat handig vinden om te vergelijken! Toch soms beetje gokken en dan is dat misschien wel fijn.