NOD november 2018

dw1987 tht is idd belangrijk me zus testte zo negatief terwijl ze wel zwanger was met een houdbare teatte ze positief. Je testen zien er goed uit ja. Ik kan vandaag pas na half 6 testen ? moet tot 5 werken en dan nog naar huis. Wat leuk dat we dichtbij elkaar wonen! Vind het toch wel leuk te horen dat er mensen in de buurt zitten ? we hebben overigens gewoon gister seks gehad. Ik wou niks riskeren ? maja temp is lager als voorheen dus miss een ovu dip. Voel niks en heb dus vandaag nog niks kunnen doen ? hopelijl een duidelijke ovu test maar we gaan het zien

Verwacht eigenlijk tussen do en za mn menstruatie, maar mn cyclus is zo onregelmatig. Had vanaf zaterdag tot aan nu constant kramp en had gister getest en die was positief! Vandaag nog 2 testen er tegen aangegooit en ook nog steeds positief! Heb nooit 4 (of 2) dagen voor mn nod positief getest

Dag dames! Ik had gister ongesteld moeten worden. Normaal veel last van buikpijn, rugpijn en zere borsten. Nu nergens last van..
Heb 16 oktober mijn spiraal eruit laten halen, 6 oktober was mijn laatste menstruatie.
Super spannend. Vrijdag samen met mijn vriend testen. Soms ben ik misselijk. Of denk ik dat ik misselijk ben? Herkent iemand dit?

Terwijl ik wacht tot mn periode doorbreekt was ik wat aan het rondlezen over verschillen tussen pms en zwangerschapssymptomen. En ik vond de volgende zin bij een stukje over eten XD. Ik moest er eigenlijk om lachen. Dus ik heel hem even. Mocht er hier iemand last van hebben :p Dan weetje, dokter bellen!

"You could also have pica, in which you compulsively eat items that have no nutritional value, such as ice, dirt, dried paint flakes, or pieces of metal. If you have cravings for nonfood items, talk to your doctor right away."

Pfff, gaat even niet zo lekker. Ik twijfel nu toch om te testen. Ik hou het gewoon niet meer van de spanning. Van de andere kant wil ik niet weer een teleurstelling. Wat zouden jullie doen?

@mttm ik heb datzelfde issue. Dus ik heb een hele stapel goekope tests gekocht bij de action en test elke dag. Ik heb liever een negatief dan dat ik met het gevoel "moet ik testen" rondloop. 

Hey dames,
Ook ik lees ff mee!! Ik heb woensdag mijn nod.. positieve ovu test op dinsdagochtend de 30e gehad! Als ik ongesteld word moet dinsdag mijn temp dalen en zou ik woensdag ongesteld moeten worden.. 
ronde 12 voor mij.. alles al getest in het ziekenhuis en alles is in orde dus het moet toch een keer lukken!!!!!!
Ook deze maand heb ik weer van allerlei kwalen!!!!!deze maand ineens echt enorm veel witte dikke afscheiding weer een nieuwe kwaal die ik nog nooit heb gehad???? Iedere maand houd ik mezelf weer voor de gek! Niet mee bezig zijn zeggen ze dan? Nee makkelijk hoor de 1e 2 weken is dat ook niet maar dan moet je die ovu test weer doen dus ja ik ben er mee bezig en ja dan komen die wachtweken weer. We willen het zo graag dus hoe kun je er niet mee bezig zijn????? 

Terug
Bovenaan