NOD november 2018

@Ym; oke toch wel spannend allemaal he ? Fijn dat jouw onderzoek achter de rug is.
Ik vind het steeds spannender worden. Morgen om 1530 ben ik aan de beurt. Ergens heb ik mij er mentaal al op voorbereid dat mijn eileiders verstopt zijn. Snap gewoon niet waarom het anders zolang duurt hahahaha. Maarja er hoeft niks te zijn natuurlijk. Heb jij ook alle andere onderzoeken gehad + krijg je dan daar de bespreking van morgen ? Ik heb laatst een inwendige echo gehad (was goed)+ bloedprikken en mijn vriend heeft zijn sperma ingeleverd. Na het HSG onderzoek komt er een nieuwe afspraak met onze gynaecoloog en wordt alles besproken. Pff.. als alles maar goed is denk ik steeds :eek:
 
Bij mij zou nu mn ovulatie moeten zijn.. toch maar eens gevoeld zoals sommige hier ook doen.. ligt hoger dan de afgelopen dagen maar totaal geen rekbaar slijm? Lijkt erop dat ie er dan nog niet is lijkt me? 
 
@Kiimmmm; niet elke methode werkt bij iedereen hoor. En niet iedereen heeft symptonen van een ovulatie. Ik heb vrijwel nooit rekbaar slijm (?). Wel positieve ovulatietesten met smileys.. en een eisprong... en soms een zeurderig gevoel op de dag van mn eisprong links of rechts bij mn eierstok.
Dus ja..... ik heb die van CB met smiley. Die geeft mijn 2 meest vruchtbare dagen aan. En tot de 1ste smiley testen en dan niet meer :)
 
Joena ben ik niet de enige haha! Miss moet ik ook eens cb ook maar eens aanschaffen! 2 maandjes gestopt nu en wil wel wat inzicht krijgen over hoe t nu werkt bij mijn lichaam! Bij mij lijk ik altijd wel meer links te voelen dan rechts.. 
Vanaf wanneer test jij voor je ovulatie? 
 
Hallo meiden!


Ook voor het eerst hier, zou graag gezellig willen mee kletsen.
Wij willen graag volgende maand voor het eerst ''echt'' gaan klussen.
Afgelopen maand ook onveilige seks gehad maar nog niet heel erg bewust bezig geweest om zwanger te raken.
Ik zit al wel op de 33 dag van mijn cyclus, normaal zo'n cyclus van 30 dagen, gisteren negatief getest. 
 
Hopen op een klein wondertje! Leuk om al jullie verhalen te lezen.
 
Ik was vanaf mn 14e aan de pil, nu 27 en sinds 14 sept gestopt met de pil. Na 33 dagen ongesteld geworden.hij is nog niet zo heftig als tijdens de pilstopweken. 
 
Terug
Bovenaan