NOD november 2018

Testen was niet meer nodig. Ik ging naar het toilet en toen zag ik een klein beetje bloed. Zal de komende uren dus wel doorzetten.

Gefeliciteerd nieuwe zwangere dames ?

Ik heb al de heledag een drukkend zwaar gevoel onderin watkomt en gaat nog kleine week tot nod . spanend

[quote quote=10130296]Oeh ik had je bericht niet helemaal goed gelezen. Je hebt gewoon al raak getest! Of twijfel je toch nog en doe je nog weer een test? Licht streepje is ook streepje toch? Ik feliciteer je! Ik wacht idd af, nav ervaring vorige zwangerschap wil ik niet hoop hebben, liever zeker weten. Maar vind het enorm lastig hoor om te wachten. Maar die onderbuik “pijn”…het is meer een bepaalde druk zoals ik dat bij doorbreken heb, heb ik vandaag weer. Heb dat normaal echt nooit zo. En weet van vorige zwangerschap dat ik dat ook noemde, alleen pas na de zwangerschapstest. En toen dacht ik, ik ben zwanger maar voel alsof ik ongesteld moet worden. Dus tja, ervaring zou zeggen raak. Zullen zien hoe lang ik kan wachten  @lepeltjelepeltje wahhh ook morgen dus? Laat je weten of je kunt wachten of getest hebt? Ik had afgesproken dat ik ze pas in huis haalde als ik nog geen oud bloed zou hebben gisteren. Dus heb test gehaald. Had nog oude maar dacht straks heeft tht datum echt invloed haha. Ben benieuwd!![/quote]
Dus vrijdagochtend test je? Ik ga kijken of ik ook kan wachten. En misschien bloed ik wel gewoon al morgen, kan ook. Wat voor ervaring had jij met vorige zwangerschap? Al lang bezig?

@lepeltjelepeltje vrijdagavond wordt het dan denk ik. Wil het graag samen doen met mijn vriend. Ik vroeg hem net wanneer we gaan testen. Hij was nog redelijk neutraal,( ik voel natuurlijk van alles), hij zei “wacht eerst morgen maar eens af”. Dus dat maar doen..we zullen zien, zoals je zegt, misschien toch morgen ongesteld..
Vorige keer 3a4 maand geprobeerd, laatste keer met ovulatietest en direct raak. Nu 2e ronde, en dus ook testen gedaan. Kan nu met typen even niet terug kijken, jullie voor eerste of 2e? Succes met wachten!! Duim mee!

Voor de eerste. Dit is de 3e ronde. Vorige ronde zwanger, maar vroege miskraam bij 5 weken. Zou gek zijn als t nu alweer raak is, maar die gevoelige borsten die ik nooit heb, geven me (misschien valse) hoop. Eerst maar kijken hoe het morgen gaat. Mijn vriend vind het trouwens niet nodig om samen te testen. Maar met ochtendurine is beter, dus ik doe het dan vrijdagochtend als ik morgen niet ongesteld ben.
Heb trouwens normaal altijd hoofdpijn dag voor menstruatie, nu nog niet. Maar kan ook zijn dat mn menstruatie dagje later komt. Als ik morgen hoofdpijn heb, is het denk ik slecht nieuws. 
Ach ja, al die kwalen, ik wou dat ik medicatie kon nemen zodat ik het kon loslaten. 

Succes met wachten @lepeltje!
Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd!
Hier dacht ik dat ik ongesteld werd, begon ook net als anders, wat bruin/roze op wc papier. Normaal zet dit op dag 2 door met giga kramp etc. Maar nu, blijft het zoals gister... Weet niet zo goed wat ik er mee aan moet ? misschien komt het morgen, maar vraag me dan af of het komt dat ik er nu bewuster mee bezig ben dat er ineens wat veranderd of zo...

Terug
Bovenaan