NOD november 2018

Ik voel me echt vreselijk vandaag. Ontzettend zere borsten en heb t gevoel dat ik elke moment (heel de dag al dus) in huilen uit kan barsten.. volgende week donderdag verwacht ik pas mijn nod dus zou er denk niet bij kunnen horen.. 

Nou veen flauw idee wak hiermee aan moet. Volgens mij is me cyclus echt van slag. Baal hier zo van en zo bang dat het niet meer goed op orde komt.. beide testen zeggen heel wat anders en welke volg je dan? Blauwe nog lichter als gister groene nogsteeds duidelijk miss net nog piek... heb nog 1 test van de groene nu de vraag bestel ik ze nog bij... ga sowieso doortesten wie weet is me eisptong gewoon later. En me temp zal het me uiteindelijk ook wel duidelijk maken. Pff ben hier zo klaar mee wil gewoon me ovulatie... bmm lijkt iwts lager te zijn aangezien ik hem redelijk goed kan voelen. "Kloof" voel ik ook niet meer en hij voelt redelijk hard aan. Van me afscheiding wordt ik ook niet wijzer van...
Bah sorry hoor moest het ff kwijt. Nu maar gewoon door blijven testen en tempen hopelijk toch iets snel te vinden maar weet voorlopig hierdoor me NOD niet echt meer zeker.

[quote quote=10130310]Verwacht eigenlijk tussen do en za mn menstruatie, maar mn cyclus is zo onregelmatig. Had vanaf zaterdag tot aan nu constant kramp en had gister getest en die was positief! Vandaag nog 2 testen er tegen aangegooit en ook nog steeds positief! Heb nooit 4 (of 2) dagen voor mn nod positief getest[/quote]
Gefeliciteerd! wie weet was je cyclus wat korter nu? Bij onze eerste was ik ook opeens zwanger in ronde 10 ofzo toen mijn cyclus voor het eerst (door teunisbloemolie) verkort werd van ca 42 naar 32 dagen.

Ik voel me ook ineens vanaf eind van de ochtend belabberd, zelfs eerder weg gegaan van het werk.
knallende hoofdpijn, was bang dat het migraine zou worden aangezien ik ook wat last van brandend maagzuur had/heb. Gelukkig geen migraine, maar nog wel hoofdpijn en echt last van brandend maagzuur.. Bah zo vervelend!
hopelijk is het toch positief maar mijn lijstje met symptomen en toch niet zwanger zal vast weer wat langer worden.

[quote quote=10130357]Nou veen flauw idee wak hiermee aan moet. Volgens mij is me cyclus echt van slag. Baal hier zo van en zo bang dat het niet meer goed op orde komt.. beide testen zeggen heel wat anders en welke volg je dan? Blauwe nog lichter als gister groene nogsteeds duidelijk miss net nog piek… heb nog 1 test van de groene nu de vraag bestel ik ze nog bij… ga sowieso doortesten wie weet is me eisptong gewoon later. En me temp zal het me uiteindelijk ook wel duidelijk maken. Pff ben hier zo klaar mee wil gewoon me ovulatie… bmm lijkt iwts lager te zijn aangezien ik hem redelijk goed kan voelen. “Kloof” voel ik ook niet meer en hij voelt redelijk hard aan. Van me afscheiding wordt ik ook niet wijzer van… Bah sorry hoor moest het ff kwijt. Nu maar gewoon door blijven testen en tempen hopelijk toch iets snel te vinden maar weet voorlopig hierdoor me NOD niet echt meer zeker. [/quote]
Lijkt net of die blauwe haar werk niet doet, bij de sensitest zie je toch duidelijk een toename! Je doet jezelf misschien wel een plezier niet te gaan vergelijken met een ander merk ;-) Voor iedereen werkt natuurlijk alles weer anders, maar bij mij hielp teunisbloemolie om my cyclus korter (ik had 40+ dagen) en regelmatiger te krijgen. Zo wist ik precies wanneer mijn ei was en de ovu testen bevestigden dit. 

[quote quote=10130292]
Wow gefeli Mariekemom! Dus je bent zwanger!!!

Ik ben doodzenuwachtig voor morgen en beetje emo ervan. Inderdaad heel knap dat je zo lang kunt wachten dw1987! Ik wil eig ook wachten tot vrijdagochtend, maar vrees dat ik dat niet kan.
[/quote]
Ja, ik kan het nog niet zo bevatten haha. Veel sneller dan ik had verwacht, eigenlijk de eerste ronde dat we flink rondom ei geklust hebben en bij de eerste waren we dik 10 maanden bezig. Het is nog pril dus hopelijk gaat het goed!
Maar wat je zei over hoofdpijn; had hier altijd regelmatig last van maar sinds ik zwanger was van onze eerste;bijna nooit weer gehad. Hormonale kwestie? (In elk geval blij mee!) Maar wat ik zeggen wou ;-): nu had ik dus voor het eerst sinds tijden wél hoofdpijn een paar dagen terug en het bleek raak! dus er is nog hoop hoor ;-)!

Mariekemom het rare is is dat ik afgelopen maand deze 2 ook he  gedaan en duidelijk dezelfde dagen me piek was te zien. Is gewoon raar dat ze beide wat anders zeggen. Misschien ontbetrouwbaar? Heb afgelopen maand een vroege miskraam gehad dus snap dat me cyclus van slag kan zijn maar had een beetje geruststelling en zekerheid verwacht van de ovu testen. Gelukkig temp ik ook. Vanmorgen 36.6 dus 0.1 lager als ik normaal heb vorige maand had ik dit ook 1x en 2 dagen later zat is in me post ovulatie temp van 37.3

wat denken jullie dat het beste is om te testen? De hele boel opvangen of over het staafje heen? 
Momenteel dag 43 nog steeds kleurloos door de dag gekomen. Ondertussen sensitesten besteld. Gisteren met kruidvat test gedaan met opgevangen urine. Bij ons 1e kindje ook 1e 2 keren naar opgevangen... negatief en 1 week later nog een keer getest zonder opvangen en toen positief. 

Terug
Bovenaan