NOD november 2018

Ik doe het altijd met opgevangen urine. Werkt het prettigst vind ik. Denk dat t meer te maken had met week later testen bij jou. Hcg misschien nog niet hoog genoeg. 

Ik vang op vind ik fijner en kan ik meerdere testen doen. ? daarnaast kan ik met over een "sticky pissen" niet heel goed mikken en wil niet over het deel waar geen urine mag komen plassen ? met opvangen weet ik zeker dat dat niet gebeurd

Feyre Ik werk ook met urine opvangen. Ik test ook altijd met 2besure en als ik een piek heb, test ik voor de zekerheid nog eens met de digitale van cb en deze bevestigd dit dan!
mariekemom ik had ook gelezen over teunisbloemolie aangezien ik een korte LF heb.. maar zowel positief als negatief dus heb nu bachbloesems mix 69 (zwanger worden) besteld om niet teveel stress te hebben rond ‘zwanger worden’. Sinds gisteren mee begonnen dus ben benieuwd... 

Mio ik vind CB veel te duur. 2besure was heel goed vorige maand gaf duidelijk me piek en sensitest normaal en gevoelig dus ook op diezelfde 2 dagen. En nu wijken ze allebij heel erg af. Is gewoon frustrerend.
ElsieJoy juist dat dacht ik dus ook. Doe beide merken met dezelfde urine en ze zijn zo anders! Vorige maand waren ze gewoon goed duidelijk op dezelfde dagen....

Misschien een gekke vraag hè, maar hoe vangen jullie de urine op dan? Ik plas gewoon over het stickie van de Etos heen en dat gaat redelijk goed. 
Ik denk overigens mijn eisprong inderdaad te hebben. Vanochtend en vanavond de donkerste test tot nu toe, redelijk veel druk op mijn baarmoeder en een lichte bloeding. Ik ben blij! Afgelopen dagen op zaterdag, maandag en dinsdag seks gehad. Misschien vanavond ook nog gebruik maken en dan schuif ik door naar het wachtbankje.
Feyre, wat raar dat je zo'n afwijkende uitslag krijgt. Ik zou ook denken dat de gevoelige test de meest logische uitslag geeft. 

Feyre ja cb is idd heel duur... maar er zitten zo 12 in een pak en gebruik deze dan enkel 1 keer in de maand ter bevestiging en de rest de dipsticks dus valt dan nog mee. Het is idd frustrerend als de 2 testen iets anders zeggen.. maar mss omdat de sensitest gevoeliger is, dat die veel sneller positief is en dat een van de dagen dat bij 2besure ook zo gaat zijn?

Mio dat zou niet moeten want de 2besure is ook een gevoelige... beide moeten ze vanaf dezelfde waarde meten. dus dat de een duidelijk positief is en de ander duidelijk negatief is is gewoon raar.
misschien met volgende ronde dat ik de cb erbij probeer. nu helaas echt geen geld voor en wie weet is die al geweest test ik voor niks xD hbe afgelopen maadn de 2 zwangerschapstesten al verbruikt ook zonde geld geweest...
Vlindertje ik weet dus niet welke ik moet geloven. beide zijn gevoelig en meten vanaf dezelfde waarde... en vorige maand waren ze beide goed. we gaan gewoon door en denk nu maar zolang me temp niet gestegen is geen ovulatie. we blijven gewoon seks houden maar dat wordt nu dan gewoon om de dag... na vanavond xDoh ja en ik heb een urine opvang bekertje die ik gebruik voor het opvangen.
ElsieJoy dat is het hem juist het zijn allebij gevoelige testen met dezelfde meet waarde dus iets klopt er gewoon niet... en vorige maand ook de normale van sensitest gedaan en die liet weinig zien. en de piek vond ik geen piek... had ik geen andere erbij gedaan had ik ze nooit gedacht als piek...

Hallo dames, 
Na een lange tijd terug... vandaag ongesteld geworden. Ik denk dat er hier weinig vrouwen zijn die nu denken zoals ik, maar ik verlangde dus echt naar deze dag. We zijn weer een beetje dichter bij de volgende stap. 17 nov mag ik gaan voor een follikel meting.  En dan volgt de rest natuurlijk, nog 10 daagjes geduld. Ik verlang er naar, maar toch heb ik dat knagende gevoel (ik zou 9weken ver zijn nu, was het niet fout gelopen)
Ik heb hier niet meer gevolgd hoe of wat, hoop dat er nog veel positieve testen zijn uitgekomen!!! 

Terug
Bovenaan