Gefeliciteerd Mariekemom, Gebruiker10095580 en Kaasje. Geniet ervan! Wij zijn allemaal jaloers.
Feyre Ik vind die groene test van 7-11 wel erg duidelijk. Maar zolang je temperatuur nog niet is gestegen zou ik nog even doortesten.
Stevie hoeveel DPO zit je nu? Ik had gisteren namelijk ook een (lichte) migraine en ben daardoor ziek naar huis gegaan. Ik zeg licht omdat het na een dag al voorbij was en hoewel ik erg misselijk was heb ik niet 6 keer op een dag moeten overgeven. Maar dus ook hoofdpijn (achter mijn linkeroog, zoals altijd bij migraine bij mij), misselijk en zelfs een beetje duizelig. Ik zit op zijn hoogst 4DPO, maar aangezien ik diezelfde dag pas mijn tempstijging heb gekregen kan het ook 1DPO zijn. Dat laatste gaat FF tenminste zeggen.
Ik heb vanwege het cervixslijm en cervixpositie wel sterk het gevoel dat ik de eisprong uiterlijk maandag heb gehad. Er is ook een wetenschappelijk onderzoek waaruit blijkt dat slechts bij 23% van de vrouwen de temperatuur binnen 1 dag omhoog schiet. Bij 77% schiet hij dus pas na 2 of meer dagen omhoog. Dus FF heeft zal dat rode kruis in 77% van de gevallen verkeerd tekenen. Maar ja in mijn geval is de kans klein dat de migraine met een mogelijke zwangerschap te maken heeft.