NOD november 2018

YM en Joena heel veel succes, dat t nu snel mag lukken ?
aappiiej jammer 
Ik voel wel aardig aan de baarmoedermond wanneer de dagen komen, 1 ding vraag ik mij af, als je niet of nog niet vruchtbaar bent voelt de hele mond dan beetje hard of stug aan  of dat dunne randje bij de opening? Dat voelt nmlk nog iets stug of n randje ofzo weet niet hoe ik t moet noemen daaromheen dus wel al allemaal zacht maar voel dar ie nog niet open is dus t is nog niet zo ver hoor.
 
sjamee je hebt je eisprong gevonden! Klussen maar!
Ik ben naar de gynae geweest voor de check up. En heb gelukkig goed nieuws te horen gekregen: mijn cyclussen zitten goed. 6 dagen menstruatie was volgens haar ook goed. Eierstokken zagen er gezond uit en nu is er een eitje aan het groeien in de linkereierstok. Over paar dagen eisprong. Baarmoederslijmvlies is ook in orde en mijn baarmoeder is redelijk groot ( voor nog niet zwanger geweest te zijn) geen idee wat dit betekent maar het was volgens haar positief. ?
Nog paar vraagjes gesteld omdat hierover de antwoorden soms verschillen:
-Mijn gynea zegt dat die ovulatietesten niet betrouwbaar zijn... hoewel ik al wel 2 keer mijn piek heb gevonden en ook echt een eisprong had...                                -elke dag seks hebben in vruchtbare periode kan geen kwaad ( niets te maken met kwaliteit)                                        -ennnn... even blijven liggen na de seks, helpt dus daadwerkelijk om de zaadcellen op weg te helpen ? 
deze info wou ik even met jullie delen ☺️
 
Hi Ladies,
ik meld me ook weer:) ronde 8, eerste kindje. En mn vruchrbare periode begint vandaag. Nog even mn eitje vinden. Wel al rekbaar slijm maar nog witte testen.
Mijn nod is rond de 6e.
 
Hoi,
Ik meld me ook weer. Ronde 5, eerste kindje. NOD is 20 november.
Sjamee ziet er goed uit. Ga ervoor.
Mio Fijn dat je zulk positief nieuws hebt ontvangen. Ik vind het nogal jammer dat je in Nederland echt een jaar moet wachten voordat je überhaupt kan worden doorverwezen voor een check-up. 
Elke dag klussen lukt mijn vriend sowieso niet. Hij zegt vroeger wel maar nu hij 33 is niet meer... Ach ja wat doe je eraan.
 
Dwaallichtje is idd jammer dat het verschilt in Nederland en België. Maar ik denk dat het hier ook van gynaecoloog tot gynaecoloog afhangt hoor... in ieder geval : moed niet opgeven ! Luk jullie heus wel!! Kan ook zijn dat wij nog maanden moeten proberen.. en dat de kwaliteit van sperma van mijn man niet goed is want dat weten we natuurlijk niet ?
 
Hier over 3,4 of 5dgn eisprong verwacht ben benieuwd welke dag hij nu komt, nu op dag 16 gehad en op dag 15. Wij gaan gewoon door met random klussen ongeveer om de dag ? direct na de menstr beginnen wij daar al mee, hopelijk houden we t deze maand vol. 
Mio goed nieuws, wat fijn! Tnks voor de tips, over de kwaliteit vroeg ik mij altijd al af: elke dag seks hebben in vruchtbare periode kan geen kwaad ( niets te maken met kwaliteit)                                        -ennnn… even blijven liggen na de seks, helpt dus daadwerkelijk om de zaadcellen op weg te helpen 
 
Terug
Bovenaan