NOD november 2018

Dw1987 balen!! Maar...je bent nog niet ongesteld? Geen bloed geeft moet. Hopelijk gewoon te vroeg getest en blijft je menstruatie weg. Even van het positieve uitgegaan dan hè..
Zwemmer ik herken het gevoel. Vreselijk voelt dat! Wij zijn nu een jaar bezig en zo langzamerhand zakt de moed in onze schoenen...sterkte voor jou en je vriend ? hoop voor jullie de volgende ronde hartstikke raak!

Hoi meiden, 
Leuk om mee te lezen. Voor iedereen die negatief heeft getest: wat stom, Good luck. Geef niet op...
En voor de positieve tester onder ons: jeej! Gefeliciteerd!
Ik ben maandag jarig en dit weekend waarschijnlijk NOD (moeilijk te bepalen dit is eerste echt ronde na 1ste ongesteldheid die erg lang op zich liet wacht : 42 dagen) 
Dus ik wil maandag testen. Wat symptomen gehad maar zoals wij allemaal hier ervaren dat wil niets zeggen. Dus fingers crossed. 
Groetjes en fijn weekend. 

Nou hier zijn de rode duivels dan toch echt doorgebroken. Helaas. Ik zal een mail doen naar de fertiliteitsarts en dan maar weer verder voor onderzoeken. Even slikken en weer doorgaan....proberen positief te blijven. Hopelijk dan een augustus baby!

Even een algemene vraag: kun je na een innesteling ‘last’ hebben van je eierstok(ken)? 
Nog steeds geen bloed te zien vandaag, in tegenstelling tot gisteren. En net kreeg ik ineens zeurderige pijn in mijn eierstok. Dezelfde eierstok als die tijdens de eisprong zo aanwezig was. 
Help me meiden, wat gebeurt er met me?

Dwaallichtje ik snap dat er genoeg vrouwen zijn die blij zijn als die onder de 20 dagen is. Maar dat betekend nog niet dat ik niet mag balen dat ik nog niks merk en me metingen me in de war brengen.
Miss is het emotioneel nog niet verwerkt maar daar kan ik weinig aan doen behalve tijd geven ik wil gewoon door en proberen voor een nieuwe ronde en als die dan langer duurt mag ik best een beetje balen.
Daiss CB is veel te duur voor de hoeveelheid dagen dat ik test... ik weet namelijk niet wanneer de eisprong gemiddeld is aangezien ik niks echt voel of opmeet qua afscheiding etc.
Vlindertje hij is misschien geweest maar zolang er geen temp stijging is geloof ik het niet aangezien de ovu testen van slag kunnen zijn
Citrus iedereen zegt wel loslaten maar je weet zelf ook dat dat moeilijk gaat als je een kindereens hebt...overigens van de temp 3 maanden meten kan genoeg zeggen. Ik weet dat we nog niet zolang bezig zijn ivm sommige andere maar dat zegt niet dat ik het minder graag wil als die dames. Ik ga er gewoon niet vanuit dat ik in de post ovulatie temp zit omdat dat de afgelopen keren boven de 37 was en dat is het nu gewoon nog niet
lepeltjelepeltje ik moet ermee bezig zijn anders maak ik mezelf gek. Maar als de ovu testen nu nog meer afnemen kap ik met testen en zie ik het wel. Tempen blijf ik sowieso doen. Zal zo het plastje toevoegen.
dw1987 balen meid maar goed zolang er geen menstuatie is kan alles nog.

Terug
Bovenaan