NOD november 2018

Superjuffie dat had ik de afgelopen dagen ook waardoor ik dacht hee dit zou wel eens iets kunnen zijn. Ben net ongesteld geworden en voel die eierstok nog zeuren...met andere woorden. Het kàn iets betekenen maar het hoeft niet. Hopelijk voor jou positief!!!

@feyre  Ja dat klopt ze zijn wel prijzig! 
Iemand van jullie ook na de nod van die vele afscheiding????????! 
Dik witgelig en een enorme hoeveelheid?
lekker info?

Daiss.  Ja ik ook. Nu op 4dpo. 
Iemand vroeg over rode wangen? Ja ik ook? Voor je berichtje had ik dat ook hier gepost en er was nog iemand die dat had. Kershje geloof ik. ...al die namen ;)
Jammer lizzje!!
Dw1987. He..wit? Hmm weird. 

Hoi dames!
Heb hier nog niet geschreven maar ook ik heb mijn NOD in november :) over 2 dagen om precies te zijn! Zit pas in ronde 2 na duizend jaar de pil geslikt te hebben. Cyclussen van beide 40 dagen tot nu toe :-s
Heb nog 0 symptomen dus helemaal niet het gevoel dat het raak is :-( maar heb ook gelezen dat er heel veel vrouwen geen symptomen hebben gehad voor hun NOD dus hou de moed er maar in :)
Hoop zo erg dat het deze maand raak is! Lijkt me zo leuk om het met kerst te kunnen vertellen aan mijn familie!

Eerste ronde na stoppen pil 29 dagen 
nu zijn we er echt voor gegaan. Blijkt mijn cyclus nog helemaal van slag te zijn. Voor beide kids nooit eerder gehad. 
Ik zit nu op dag 36. Zo frustrerend hoop dat ik nu snel ongesteld word wil graag verder ?  

Bedankt voor julie medeleven allemaal! Heel lief..
@citrus @lepeltjelepeltje @feyre en @lizzje,@superjuffie helaas echt spierwit. Maar nog steeds niet ongesteld, heb iets krampjes en ja ik houdt de moet er in zolang ik nog niet ongesteld ben! Balen @Lizzje dat je ongesteld bent geworden, ook voor jouzelf uiteraard niet de moed opgeven! Maar had gewoon echt goede hoop. @superjuffie hopelijk is het deze maand anders, nog even afwachten tot volgende week. Weekend gewoon lekker genieten. 
Ik heb vanmorgen 2 bakken koffie gehad en een kop thee. De laatste bak koffie gedronken zodat ik plassen moest want hoefde nog niet, haha.  Dus wellicht beinvloed het drinken de negatieve test. Morgenvroeg als ik nog niet ongesteld ben probeer ik een nieuwe test direct als ik wakker wordt. 
@zwemmer laat je niet ontmoedigen

Dat was ik Citrus, ik heb al bijna 4 dagen rode warme wangen haha! Ik heb het verder niet warm ofzo... Eerder koud ? Toch eens kijken of ik niet gewoon koorts heb o.i.d. Kan me niet voorstellen dat dit het enige teken van een zwangerschap zal zijn ?

Terug
Bovenaan