NOD november 2018

Trouwens, ik bedenk mij nu dat mijn vriend weer een antibioticakuur heeft sinds vorige week. (Niets te maken met deze ronde dus) maar hij heeft eer een maand geleden ofzo ook al 1 gehad. Dat heeft natuurlijk ook invloed op kwaliteit eitjes. Schiet lekker op zo dus. Ik twijfelde of we al naar de dokter willen gaan, maar kans dat ie dan zegt: ja die antibiotica heeft ook veel invloed is natuurlijk aanwezig. 

Feyre Tuurlijk snap ik dat je baalt. Je had dat kindje van vorige maand natuurlijk al gewild! Ik probeerde je alleen maar even te relativeren. Je was zo hard op je lichaam aan het vloeken. En ja dat je zei dat je vond dat je gestraft werd omdat je cyclus nu een paar dagen langer duurde, kwam bij mij even verkeerd aan. Wordt ik dan namelijk ook elke maand gestraft? In ieder geval sorry dat ik blijkbaar zo ad rem reageerde. We zijn hier natuurlijk allemaal om onze grootste frustaties veilig te kunnen luchten en dat gun ik je zeker hoor.
Lizzje balen dat je weer ongesteld bent geworden. Al helemaal na een jaar lang proberen.

@Zwemmer: dat is idd wel een vraag die gesteld wordt door de gyn, of de man aan de antibotica heeft gezeten. Want dit beinvloed uiteraard zijn sperma.
Hier alles rustig. Gister/vandaag NOD. Nog geen druppel bloed. Ook niet het gevoel dat ik ongesteld ga worden. Maarja dat heb ik ook niet vaak. Zouuuuu het dan een keer na bijna een jaar :)? Ik durf nog niet te hopen. Eerst maar vandaag bloedvrij doorkomen (had 2 weken geleden op donderdag mn eisprong... dus nu 15 dagen later). :eek:
Symptonen? Heel slecht geslapen paar dagen op rij en hele realistische dromen, gevoelige tepels/borsten en af en toe hoofdpijn.

@Dwaallichtje: ja tis best spannend maar gek genoeg ben ik heel rustig. Ik heb ook expres geen testen in huis. Als ik straks boodschapjes ga doen dan ga ik ze halen! En dan test ik morgenochtend als ik nog niet ongesteld ben.. samen met mn vriend

Ik vind jullie stuk voor stuk allemaal leuk meiden, de berichtjes naar elkaar toe vind ik zo fijn om te lezen. En het feit dat we allemaal zo meeleven en elkaar het zo graag gunnen vind ik ook echt prettig! Aan sommige kan ik mezelf echt meten, alsof je precies hetzelfde voelt. Dit wilde ik graag even zeggen voor ik een paar dagen van de radar verdwijn ♥️
Vertrek zo naar Amsterdam voor een concert met een vriendin. Morgen naar Groningen voor een gezellig weekendje. Maandag sluit ik mezelf weer bij jullie aan. En als het maandag is, is het ook bijna woensdag! Ik hoop maandag veel/alsnog goeie berichten te lezen hier.
Fijn weekend allemaal X

Joena! Retespannend zeg! Hoelaat ben je morgen wakker denk je ?. 
Lavendel, tja geen idee he, ik denk zelf dat het door het weer kwam, niet overdreven koud ineens en wel thuis lekker behaaglijk. Ik had hem wel op mijn lijstje van symptomen gezet. Ik heb nu ook wat rode wangen maar dit is 100% het feit dat ik net thuis ben van kinderen ophalen en thuis de verwarming hoog had staan gheghe. 
Ik ga trouwens vanavond shushi eten met 2 vriendinnen ! En wijnen, maar die wijn laat ik staan. Gezegd dat ik weer bij fysio ben geweest en strak sta van de pijnstilling. Niet helemaal gelogen, wel Fysio, geen pijnstillers haha. 
Gelezen dat er nog geen bloedverwantschap is dus nog niet uitmaakt, alleen kan je ziek worden van rauwe vis, maar het is bij een goeie zaak vandaan. Dus daar ben ik niet bang voor. Heel veel zin in, hopelijk daarna pas shushi over een maand of 8 ?

Terug
Bovenaan