NOD november 2018

@citrus; oh we waren tegelijk hahahaha. Telepathie :D Ik denk dat ik onder deze omstandigheden om 06 uur rechtop in bed zit hahahah!
Ja ik heb gisteravond ook gewoon nog een rood wijntje gedronken hoor met een etentje bij mn ouders. En misschien doe ik dat vanavond ook nog wel lekker op de bank. Je weet hoe lang je het niet mag als je echt echt zwanger bent :eek: en dat vind ik lastig zat!!
Heel fijn weekend ook voor jou. Geniet!!

Auw. Weer twee mensen in mijn omgeving zwanger. In ronde 1 en ronde 2. Degene die in ronde 2 zwanger is geworden heeft in ronde 1 een vmk gehad. 
Ik wil ook zó graag. Zwanger zijn. Misselijk zijn. Negen maanden overgeven als het moet. Mijn buik zien groeien, mijn kindje voelen schoppen, bevallen, lief hebben, zorgen voor dat murmeltje voor ons samen. 
En die gevoelens al in ronde 3....

Ik voel precies hetzelfde snackworteltje. Heb nog geen mensen direct om mij heen, maar weet er wel een aantal die het proberen. Dus het kan vroeg of laat komen. Ook 1 vriendin die gewoon zei: ja volgend jaar zit ik Hier niet hoor want dan ben ik zwanger. Dat doet zeer als iemand dat zo makkelijk zegt. 

Ik wil ook. En dan mensen die stille hints geven. “ je weet dat als je zwanger bent je last van je tanden kan krijgen he?” Dat soort geneuzel. 

Die rode wangen dat heb ik ook. Heel erg. Maar ik had het ook vorige ronde. Dus ik weet niet of het heel veel zecht. 
Ik heb ook troebele urine. ?iemand ervaring mee? 
Wat blijft het toch gissen, en wat houd ons lichaam ons voor de gek. 

Wat is het weer gezellig druk hier! 
Ik wil even iets liefs delen. Mijn man was nog niet heel erg bezig met het zwanger worden, ook omdat hij het best wel heel spannend en eng vindt. Van de week zei hij ineens: ik kijk wel uit naar het moment dat je zwanger bent! Zo lief!! Daarna volgde nog wel de opmerking dat hij het ook helemaal niet erg zou vinden als mijn borsten dan 9 maanden lang een maatje groter zijn.. ,??
Maar goed, ik houd me maar vast aan het idee dat hij deze 6 maanden nodig had om zich in te stellen op een zwangerschap. Dit geeft me goede moed voor deze maand!

Balen voor alle dames die helaas toch ongesteld zijn geworden :( 

@lavendel De rode warme wangen hebben er hier idd wel meer gehad en ik zelf ook... of dat bij mij een symptoom is geweest daar komen we dinsdag achter :)

@Superjuffie je maakt het wel ongelofelijk spannend jij! Nu ben ik even kwijt wanneer jou NOD is?? Klinkt toch echt dat het dik raak is bij jou. En wat een lief berichtje trouwens. 

Terug
Bovenaan