Ik had mezelf voorgenomen dit weekend even lekker weekend te houden maar de onzekerheid slaat zo toe dat ik het gewoon met jullie wil delen:
Mijn eisprong was woensdag de 31e en die voelde ik echt ontzettend goed. Heb ik best wel wat last van gehad. 8 nov heb ik drie keer een hele lichte bloeding gehad met afvegen, ‘s morgens ‘s middags en ‘s avonds. 9 nov ook nog twee keer en gisterenochtend. Verder continu droge inlegkruisjes gehad, was echt puur alleen met afvegen. Het was slijmerig met een bloedkleur erdoorheen. Nu heb ik sinds gisteren ook echt last van mijn eierstok, aan de kant waar ik ook mijn eisprong voelde. Zeurderige pijn, misschien wel ongesteldheidpijn (zoals ik overal lees) en continu het idee dat ik leegliep van onder. Soms was de pijn ook echt wat lager, meer richting baarmoeder, gok ik. En honger, heel veel honger!!
Het maakt me onzeker, enerzijds denk ik: dit is een innesteling geweest en er gebeurt vanalles in mijn buik waardoor ik er last van heb. Anderzijds denk ik: soms zijn mensen zwanger en hebben ze dit alles niet gevoeld. Nu ik dit typ voel ik mijn eierstok bv ook weer zeuren..
Woensdag is mijn NOD. Gelukkig, want ik word hier zo onzeker van. Heb namelijk ook geen last van mijn borsten of zo..