NOD november 2018

Woo, ik typ vanmorgen nog allemaal berichtjes maar geen advies meer nodig. Ik ga door naar de volgende ronde, ronde 15 of 16 ongeveer. We gaan in januari van het nieuwe jaar IUI doen waar ik echt niet op kan wachten. Voor vandaag sluit ik me even op. Veel succes voor jullie allemaal verder deze maand nog! Zet hem op eitjes! 
Xx

@Anne-BB Ik heb de early predictor test van de action gebruikt, die roze. Ik had toch echt het gevoel deze maand dat het raak was maar iemand heeft hier eerder gezegd: geen bloed geeft moed dus ik hou nog een klein sprankeltje hoop en anders maar door naar de volgende ronde. Ook balen voor jou zeg, vergeleken met jou voel ik me een zeur dit is voor mij pas ronde 3. Hoop dat het via IUI allemaal lukt voor jou!

Ik had mezelf voorgenomen dit weekend even lekker weekend te houden maar de onzekerheid slaat zo toe dat ik het gewoon met jullie wil delen:
Mijn eisprong was woensdag de 31e en die voelde ik echt ontzettend goed. Heb ik best wel wat last van gehad. 8 nov heb ik drie keer een hele lichte bloeding gehad met afvegen, ‘s morgens ‘s middags en ‘s avonds. 9 nov ook nog twee keer en gisterenochtend. Verder continu droge inlegkruisjes gehad, was echt puur alleen met afvegen. Het was slijmerig met een bloedkleur erdoorheen. Nu heb ik sinds gisteren ook echt last van mijn eierstok, aan de kant waar ik ook mijn eisprong voelde. Zeurderige pijn, misschien wel ongesteldheidpijn (zoals ik overal lees) en continu het idee dat ik leegliep van onder. Soms was de pijn ook echt wat lager, meer richting baarmoeder, gok ik. En honger, heel veel honger!! 
Het maakt me onzeker, enerzijds denk ik: dit is een innesteling geweest en er gebeurt vanalles in mijn buik waardoor ik er last van heb. Anderzijds denk ik: soms zijn mensen zwanger en hebben ze dit alles niet gevoeld. Nu ik dit typ voel ik mijn eierstok bv ook weer zeuren.. 
Woensdag is mijn NOD. Gelukkig, want ik word hier zo onzeker van. Heb namelijk ook geen last van mijn borsten of zo..

@superjuffie, 
ohh ik snap je helemaal! Ik heb ook woensdag mijn nod.. heb alleen geen innestelingsbloed gehad wat jij zo te horen wel had???
verder heb ik ook heel veel HONGERR en zeurende steekjes in mijn linker lies en idd ook ik loop leeg van onderen(sorry voor de details) . 
Iedere maand als ik toch ongesteld word dacht ik zie je wel als je wel zwanger bent weet je het echt wel.. maar nu weer bijna die nod en dan pffff die onzekerheid weer!!!! Gelukkig ga ik morgenvroeg een nachtje weg na rotterdam met 2 vriendinnen dus zal ik dinsdag pas laat terugzijn ( kan ik er mooi niet aan denken) afleiding doet echt veel goeds? 

Peanuth . Ik zit ook vandaag op 6dpo! Spannend hè. Ik voel niets anders, alleen mijn temp is nog meer gestegen vandaag. Na een paar dagen 37.1 is hij nu 37.9. Nog een week!

Alle dames met een positieve test gefeliciteerd ?.. hier wachten we rustig af maar denk bijna zeker dat ik door ga na de volgende ronde.. de kansen hier zijn zo mega klein.. was 2 nachtjes weg met een vriendin (lekker na de sauna) in me vruchtbare dagen.. moet echt geluk hebben dan deze maand wil het nog een kans zijn dat me ei later is gesprongen... 

@Ashley-xxx de early testen van de Action zijn blijkbaar erg slecht. Je kan beter de gewone proberen. Ik las veel verhalen over negatieve test met de early maar een positieve test met de gewone..

Terug
Bovenaan