NOD november 2018

Haha Citrus ik dacht al, dat klonk meer als koorts! Maar ik hoop gewoon zo erg dat t innesteling kan zijn wat ik nu voel. Het is alleen niet pijnlijk ofzo, meer zeurderig. En ik moet nog een.hele week tot mijn NOD! Duurt lang!

Na 13 rondes waarvan 1 ronde met clomid, had ik vanochtend een knalpositieve zwangerschapstest. Whaaaa Ik kan het bijna niet geloven. Ik durf nog niet zo goed blij te zijn. Im september heb ik een miskraam gehad met 5 weken.

Toch weer wat positieve testen. Gefeliciteerd allemaal! 
Hier zit ik inmiddels op cyclusdag 8. Afgelopen twee maanden was mijn ovulatie op dag 16/17 dus ik zit in de meest relaxte periode nu, vind ik zelf. Ik kan alleen maar wachten op de ovulatie en aankomende anderhalve week gewoon veel klussen. 
Toch nog steeds op zoek naar de loslaat-tips die echt werken. Want ondanks fulltime baan, sporten, veel leuke dingen met vriendinnen en veel afleiding, is er nog steeds erg veel tijd in mijn hoofd om na te denken over:
- wat nu als het niet lukt
-misschien zitten mijn eileiders wel dicht 
- lukt het wel om seks te hebben op de goede dagen straks (vriend moet natuurlijk wel mee werken ;-)) 
- kan ik überhaupt zwanger worden 
-waarom lukt het bij anderen wel in een paar rondes en bij mij nog niet? 
- ik kan me nog helemaal niet voorstellen dat de Omo-witte testen ooit een tweede streepje aan gaan geven 
- en al van dat soort gedachten. 
Ik denk er elke dag wel aan en zou het graag loslaten. 

Snackworteltje ik ben nu de bachbloesems mix 69 aan het nemen (druppeltjes die je in je glas water doet) en ik merk echt dat ik rustiger ben en alles beter kan relativeren. Ik denk dat je er ook wel in moet geloven want het is iets homeopatisch maar toch het heeft effect en dat is het belangrijkste ?

Hi mio! 
Ik had je er eerder ook al over gehoord inderdaad. Had er iets over ingelezen. 
Ik twijfelde nog een beetje omdat Bach bloesem onder andere wordt gemaakt van alcohol. En ik probeer nu juist al die lekkere wijntjes te schrappen, Haha :) 
weet jij daar iets meer over? 

Snackworteltje er zit inderdaad alcohol in, maar omdat je een paar druppels in je glas doet, is dit absoluut te verwaarlozen. Als het schadelijk zou zijn, zouden ze het er niet in doen denk ik. ? Dus ik ben benieuwd als mijn NOD dichterbij komt of als er iemand in onze omgeving een aankondiging doet, hoe ik me voel. Maar hoop natuurlijk dat ik dit kan doen ?

Terug
Bovenaan