NOD november 2018

Iedereen met een positieve test gefeliciteerd! 
Ikzelf zit met iets anders, namelijk dat ik een blaasontsteking heb.. donderdag wss mn ovulatie gehad en nu dit... probeer veel te drinken en cranberrysap maar misschien moet ik toch urine laten testen maandag.. vermoed dat t komt van t niet plassen na de seks... volgende keer toch maar ff blijven liggen en wel gewoon plassen pfff...

Kiimmm het wel of niet plassen heeft er niks mee te maken. ik plas bijv nooit na de seks. Het zijn de stoffen en schuringen tijdens de seks wat vrijkomt stel wat vocht van jou of je partner of zelfs sperma dat in de urinebuis terrecht komt. Dat gaat infecteren en zorgt dus voor de UWI

Hallo meiden.
Iedereen met een positieve test gefeliciteerd uiteraard. 
Bij mij helaas niet raak. Misschien ben ik ook te voorbarig. 2e ronde gehad nu. Gisteren ongesteld geworden.
Teleurstelling uiteraard. Ben 39 jaar en mijn man en ik willen graag een tweede kindje als het ons gegeven is. Cyclus goed bijgehouden.  Volgens de app terug gezocht in de vruchtbare periode geklust, zelfs rond de ovulatie.  Niet raak dus. Ga nu op voor ronde 3. Wordt er super onzeker van en vraag me af of ik überhaupt een eisprong heb gehad.
In september na 12 jaar gestopt met de pil. 2 cycli erna. 1 van 25 dagen en nu 1 van 23 dagen dus. Lijkt mij kort, maar zou volgens de wetenschap moeten kunnen.
Ik heb hier gelezen en zie dat jullie mekaar steunen. Wilde er gewoon met wat mensen over praten. Wie ook op zo een latere leeftijd wel zwanger is geraakt zonder medische tussenkomst.  
Dank alvast voor de moeite om mijn bericht te lezen. 

Hey FlowerS,
Ik snap je helemaal heb zelf een jaar bezig gezeten en vond het zelf ook erg vervelend om te horen dat iemand anders zwanger was. Natuurlijk ben je wel blij voor ze maar je wil het zelf ook zo graag. Maar nu dat over die ovulatietesten, ik gebruik al 2 jaar een app om mijn ongesteldheid enzo bij te houden, mijn cyclus was ook altijd perfect. Dat we dus begonnen met klussen was ik er zeker van dat de ovulatie ook precies zo was als wat mijn app aan gaf. Maar na een half jaar was er nog niks gebeurt. Tot afgelopen maand ik er klaar mee was en wat ovulatietesten had gekocht. Wat bleek nou mijn ovulatie was op een hele andere dag en die dag hebben we dus ook flink geklust, met het mooie resultaat dat ik vorige week een positieve zwangerschapstest in handen  had! Dus mijn tip is koop er gewoon een paar zo duur zijn ze niet en wie weet helpt het?
Groetjes visje

Gefeliciteerd Mainecoon!
OMG Snackworteltje, ongelofelijk herkenbaar die gedachten één voor één heb ik ze precies zo ook (wanneer ik de mogelijkheid heb om erover na te denken). Ik heb de loslaatknop ook nog niet helemaal gevonden.
Kiimmm balen die blaasontsteking. Ik krijg van het vrijen zonder bescherming weer makkelijk schimmelinfecties alsof zijn zaad de pH aanpast. Ik dacht dat het afzien met kwaaltjes pas zou beginnen als je eenmaal zwanger was, maar eigenlijk hebben wij er voor die tijd al last van. En toch, ik zou geen man willen zijn. Ik wil echt weten hoe het voelt om een kind te dragen.

Terug
Bovenaan