Citrus. Ah ok. Ja dat zou kunnen, maar bij sommigen worden die testen gewoon in 1 keer duidelijk alleen voor de piek en kan je niet echt goed zien of hij nou aan het stijgen is aan die lichte streepjes. Dus het lijkt mij alsnog een beetje gevaarlijk om alleen van de ovulatietest uit te gaan. Daarnaast als je, zoals ik, weigert om jezelf uit te drogen voor zo'n test, wordt hij nooit superdonker. Ik zie pas dat ik de piek heb gehad als hij de volgende dag weer lichter is. Het is heel makkelijk om je piek te missen op die manier.
Ik heb al een paar dagen echt van die lichte steekjes in mijn onderbuik, meestal links bij mijn eierstok, maar nu ook in mijn lies rechts. Gisteren had ik een vrij sterke. Ik kreeg spontaan kippenvel over mijn hele lichaam van die onverwachte steek. Is me daarom ook bijgebleven. Ik ben nu 6 of 7 dpo. FF zegt dat ik mijn eisprong afgelopen dinsdag had, maar op maandag was mijn slijm al opgedroogd, dus ik denk dat het zondag op maandag is geweest en dat mijn temperatuur er wat langer over doet om te stijgen.
Vandaag ook hongermisselijkheid als je begrijpt wat ik bedoel. Ook veel honger. Moest ook veel boeren en daar kwam ook wat gal mee naar boven.
Ik heb sinds mijn ovulatie eigenlijk al het idee dat het raak is. Ik probeer heel hard dit uit mijn hoofd te zetten om teleurstelling te voorkomen, maar het gevoel blijft helaas heel sterk. Overigens is dit niet de eerste maand dat ik dit denk, vandaar dat ik weet dat het meestal niks wordt. Maar ik hoop het zo! Ik ben alweer 31 en als je mij vroeg (als kind al) wat ik later wilde worden, dan was het moeder. Dit is altijd zo gebleven. Ik heb al die tijd gewoon nooit de juiste vent kunnen vinden, anders had ik dit al veeeeeel eerder geprobeerd.