NOD november 2018

Nou TiVie je geeft me hoop! Gek genoeg heb ik het idee dat het deze ronde raak gaat zijn. Slaat helemaal nergens op want ik heb geen aanwijsbare symptomen en zit ook nog te kort na de eisprong om er iets van te kunnen merken. 
Ben er aan de andere kant ook wel redelijk nuchter onder, alsof het me iets beter lukt om er minder obsessief mee om te gaan. Behalve het forum lezen, want ik vind het ook te leuk om met de rest mee te leven!
Spannend Citrus en Dwaallichtje! Ik zit 2 dagen na jullie dus ben heel benieuwd naar jullie uitkomst (en natuurlijk ook van de rest!)

Ja Dwaallichtje het is zeker jammer, maar het is niet anders. Op naar ronde 4. Ik snap dat een dag meer of minder niet uitmaakt, mijn eisprong is belangerijker. Maar als ik vandaag meetel heb ik weer netjes een cyclus van 28 dagen ? Voor jou nog even spannend dus!
Vlindertje ik hoop voor je dat je gevoel juist is! Ze zeggen dat je het soms kunt voelen zonder dat er al aanwijzingen zijn.

Haai Guys, op advies van iemand toch maar meeschrijven op dit forum. Ik zit in ronde 2 en nog 7 dagen tot NOD.
ik heb lichte krampjes in mijn liezen die soms doorstralen naar mijn benen en rommelende darmen. 
Ik hoop zo erg dat het gaat lukken.. misschien wel te erg? het is pas ronds 2. Ik duim voor jullie allemaal en gefeliciteerd aan de dames met een positieve test?

Hee meiden, ook ik ga even meeschrijven. Momenteel nog 7 dagen tot NOD (zou dan een cyclus van 35 dagen zijn wat aangehouden wordt als max). Sinds deze maand in een traject van het ziekenhuis met hulp van pilletjes geprobeerd een goede eisprong te hebben (ik heb namelijk PCOS). Dit blijkt volgens de gyneacoloog goed gelukt te zijn.
Hoop zo dat het deze ronde raak is! Fingers crosseddd ??

Zo zwanger als ik me voelden zo niet zwanger voel ik me vandaag. Nu 6 dagen voor NOD. Borsten gister mega gespannen en pijnlijk. Vandaag bijna weg. Heb niet onrustig geslapen en ben niet meer misselijk geweest. Gister had ik echt het idee dat de innesteling plaats vond. Maar nu weet ik het niet zo zeker meer :( ik haat deze onzekerheid. 

Na alle symptomen: de echt aanwezige innestelingsbloeding, continu zeurende eierstok en mijn humeur dat schommelt blijkt dat ik toch echt niet zwanger ben. Vannacht ben ik ongesteld geworden, een dag eerder dan zou moeten. En die zeurende eierstok heb ik nog steeds. Als het aanhoudt ga ik ermee naar de huisarts, ik word er zo langzamerhand wel echt gek van. 
Voor nu duik ik even onder de grond, weet niet voor hoelang maar misschien dat ik in het nieuwe jaar pas weer boven kom als het dan nog niet raak ik.
Succes meiden! En voor alle gelukkigen, geniet ervan!

lavendel zover ik weet wordt gezegd wanneer je helder rood bloed ziet is het dag 1. Maar als je geen tampon in had gedaan had je het misschien niet eens gezien dus dan kan je het niet echt meerekenen. Ik zou zelf wachten tot ik het zag in een inlegger dua dat het echt zelf naar buiten komt

Superjuffie
Wat balen zeg!!!!! Hopelijk dat je je snel toch weet wat beter voelt! En je hebt nog een kans dat je 2018 zwanger afsluit!!!! Mijn temp was vanochtend van 36,8 na 36,7 normaal op deze dag 36,6 maar kan er helemaal niks van zeggen of denken want dit zijn de factoren:
- normaal minimaal 8 uur slaap nu 5 uur
- normaal test ik om 7 uur nu om 5 uur
- wijn en shotjes gehad gisteravond/vanacht!
Heb geen idee om mijn temp daardoor niet helemaal omlaag is.

Terug
Bovenaan