NOD november 2018

Balen Superjuffie! Het zag er zo positief uit... Wellicht dat dat zeurende gevoel na je menstruatie over is, anders even de dokter bellen! 
Feyre, ja dat heb ik ook gelezen. Maar ik heb altijd hele lichte menstruaties gehad sinds ik met de pil gestopt ben... Ach ik merk wel hoe lang het duurt, mijn eisprong is belangrijker ? Hoe gaat het met jou?

Ik zit vandaag op 8dpo en vond bij hmm een heel dun streepje roze bloed :( hoop zo niet dat dit een voorteken is van menstruatie. Zit nu een dag of 4 voor nod uitgaande van 29. Heb dit vaker gehad maar dan 2 dagen voor nod. Fingers crossed en hopen dat het met innesteling te maken heeft...

Wat balen Superjuffie!! Iemand anders nog getest vandaag? 

Ik durf het niet te hopen Lepeltjelepeltje ik was vrij relaxt, was zelfs enorm trots op mijzelf haha. Ik kon het laten vieren, tot net...meteen weer zenuwachtig en baal zelfs!! Hoop zo dat ik er over een paar dagen om kan lachen omdat het de innesteling was. Maar ik denk echt dat mijn lichaam het afstoot. Dat ik misschien endometriose heb helpt ook niet mee... volgende week dinsdag een MRI als ik niet zwanger ben. 

Ik hoop het ook heel erg voor je. En waarom denk je dat je lichaam het afstoot? 
Ik hoop heel erg dat je geen endometriose hebt! Maar ook dat je MRI nit kan doorgaan omdat je positief test. Heeft endometriose ook invloed op de innesteling / afstoting? 
Herken me wel in Tivi, dat ik me bijna schuldig voel dat het mij weer is gelukt. En ik gun het iedereen hier zo! Heb het lijstje met NODs opgeslagen en kijk steeds hier of er al weer wat is gebeurd. Voelt toch steeds meer alsof ik jullie leer kennen (ok sorry voor dit gedweep ik ben een emotioneel wrak momenteel haha). 
Houd vol iedereen! 

Hi Citrus & Dwaallichtje
Zoals jullie aangeven vergt het inderdaad erg veel van ons om te starten op dag 14 tot m'n ei nadert. We hebben het een tijd alleen op de dag gedaan wanneer mijn eisprong positief is en de dag daarna maar dat bracht ook niet veel soeps dus willen we het weer even van een andere boeg gooien. Mijn ovulatietest geeft ook niet echt goed aan wanneer het oploopt. Ineens is het streepje van niks naar donker paars gekleurd, dat maak het ook wel lastig. We hebben ook allerlei onderzoeken gehad en we zijn beide goed in orde dat geeft ons weer nieuwe energie om door te gaan. Zei vertelde me dat het beter is om sowiezo een paar dagen voor je ei nadert sex te hebben zodat er een voorraad ligt wanneer je ei komt. Ik probeer het even een tijdje zo ik ben erg benieuwd!
En Dwaallichtje ik zou de ovulatie testen anders eens proberen met ochtend urine. Ik drink ook altijd erg veel en als ik het dus niet test met ochtend urine is mijn ovulatie test nooit positief omdat het verdunt is door het vele drinken. Toen ben ik het met ochtend urine gaan proberen en zie je heeeeel goed mijn eisprong. De dag van de eisprong is het streepje even donker als de controle streep. De dagen daar om heen zie je bijna geen tot een heel licht vaag streepje. Ze raden dit af maar voor mij werkt het perfect omdat ik zo op deze manier heel goed kan zien wanneer mijn ei springt. Ik gebruik overigens die van de action 5 voor 2,50 en ze werken perfect! 

Lepeltjelepeltje. Ik denk dat ik nu ook even negatief ingesteld ben en alles nu even ruk is. Ik ga mezelf herpakken, zwanger tot het tegendeel bewezen is, was het toch ;)
Geen idee of dat invloed heeft. Er was iets te zien op rechter eierstok en linkereierstok was mooi en groeide een eitje, ook was mijn baarmoeder mooi met al juiste hoeveelheid baarmoederslijm om eitje op te vangen. Dus wat dat betreft zou het niet in de weg moeten staan. Ik heb er toch een hard hoofd in omdat ik bijna elke maand spotting had. Alleen nu ietsje eerder. Behalve vorige maand, toen 4dpo (miss ovu bloed?) En 12 dpo. En nu dus 8dpo, logischerwijs een innesteling... Pfff ik ga afleiding zoeken en mezelf verpakking. Dus voor de relativering hoor  x

Terug
Bovenaan