NOD november 2018

Hier afgelopen zondag een negatieve test. Normaliter begin ik de dag voor de test of op de test te bloeden. Doordat ik een terugplaatsing heb gehad, weet ik dat er een embryo zit. Tot op heden geen bloed te zien, ook geen symptomen van ongesteldheid. Zijn er dames die hier ervaring mee hebben? Ik ben gestopt met de medicatie van het ziekenhuis, alleen foliumzuur slik ik nog door. Ik kijk het nog even aan, als ik tegen het weekend nog geen menstruatie heb, misschien toch maar weer testen en in ieder geval bellen met de arts. Wel een gedoetje zo hoor... Pfff.Anyways, zwangeren gefeliciteerd! Genieten :) Iedereen die nog moet wachten... Succes en houd moed!

Ik voel me in ieder geval alsof ik ongesteld ben. Buikkrampen en bruinverlies... ik weet t niet hoor. Waarschijnlijk door naar ronde 4. 

Balen Annap... maar het kan nog!
Zomermeiske spannend, hopelijk test je positief!! Nog even geduld...
Ik heb zoiets geks... Zaterdag bruinverlies, zondag niets, gisteren bruinverlies en vandaag weer helemaal niets ? Laat die menstruatie doorzetten, want een positieve test zit er waarschijnlijk toch niet in ?

Ik heb bizar genoeg toch nog een NOD in november. 
Bij mijn eerste 2 rondes was mijn eisprong op dag 16 en 17.  Ik zit nu op cyclusdag 11 en had vanochtend al een positieve ovulatietest. (Smiley clearblue) Gister (cd10) voelde al een beetje sof het eraan kwam dus gelukkig wel geklust gister. 
Maar ik gok dat mijn eisprong dus gister of vandaag is. Dag 10/11 dus. Dus mijn NOD op 29 november. 
Ben niet echt hoopvol want ik lees dat zo’n vroege eisprong niet echt gunstig is qua innesteling en qua rijping van het eitje...

Lavendel je kan tellen 14 dagen naar voren als je eisprong is kijk of het te vergelijken is met menstruatie dan weet je het ook ? hier gaat het een beetje van hetzelfde. Ben wat rustiger eronder maar maak me nog wel zorgen. Enige wat ik kan doen is wachten tot de menstruatie weer start.
lepeltjelepeltje net als Tivi moet je je niet achuldig voelen. Er zijn nu eenmaal mensen die lang bezig zijn en andere die korter bezig zijn. Tuurlijk zullen er meiden jaloers zijn (waaronder ik ?) maar ben ook zeker weten blij voor iedereen die positief test. Het wachten gaat me makkelijk af maar dat komt ook omdat ik weet geen ovulatie gehad te hebben dus kan niet amders doen als wachten op een menstruatie of een extreem lange cyclus... ik ga er ook niet van uit dat ik dus zwanger ben. Zit nu op CD22 en ga uit van me vorige cyclus van 32 dagen zou kunnen afwijken natuurlijk dus de 24e wil ik wel testen maar verwacht gewoon negatief. En dan elke week tot menstruatie doorbreekt of wanneer ik rond dag 45 zit dan stap ik naar de HA. Ik doe ook geen ovu testen meer. Chrck nog wel me bmm en zit nog altijd hoog. al 3 dagen licht afscheiding maar niet veel. Brlangtijkste om te kunnen meten voor mij is me temp is die zit al 3 dagen stabiel op 36.7 ik schommel vaak juist dus dit is wel apart maar is niet hoger (37/37.3) dus voor mij een teken dat het geen ovulatie is.
Zo lang verhaal weer. Ik zal zo het lijstje nog aanpassen en even beter reageren op anderen. Net thuis van werk nu lekker ff vrij dus kan de tijd nemen
 gefeliciteerd naar alle zwangeren!

Hallo dames,
Zien jullie mijn berichtje ook?
Al een paar x iets geplaatst, maar wordt niet op gereageerd. Dus ff checken of t werkt. 
Vandaag mijn nod. Vind t wel spannend.  Had gister al een test gedaan, negatief. Maar was sowieso te vroeg denk .
Ik weet niet eens hoe mijn cyclus is (4 weken geleden gestopt met pil).
Gefeliciteerd MammavanB!!

Succes voor de andere dames. En de dames die al weten dat ze door naar december moeten, houd moed!  
Dit had ik gister geplaatst.
Dus nu 1 dag "overtijd" als mn cyclus toevallig 28 dagen zou zijn. 
Op dag 30 van de cyclus vandaag.

Ik zou t liefst weer willen testen maarja, denk wachten tot vrijdag. 
Wat zouden jullie doen?
Groetjes!

Terug
Bovenaan