NOD november 2018

Cherryberry soms is het een overvloed aan berichten hier. Er kunnen 6 reacties geplaatst zijn terwijl ik dit typ bijv. Wss over het hoofd gezien dus.
Als je nog geen spotting of iets heb zou je het kunnen proberen morgen vroeg? Die nog negatief vrijdag weer zolang de menstruatie uit blijft. Daarna zou ik 1x pw doen aangezien je nog maar 4 weken geleden gestopt bent met de pil kan je nog aan hrt ontpillen zijn. Ik heb gekraamd bij iemand die na stoppen van de pil 9 maanden geen menstruatie heeft gehad. Dus het kan allemaal

Ja snap ik! Maar was nu al paar x dat ik dacht hmm ff vragen. 
Dankjewel voor je snelle reactie. 
Heb gister 2 v 5  gehaald en heb nog 1 action test.
Morgenochtend en donderdag vroeg werken 5.30 uit bed, dus weet niet of dat handig en slim is?
Anders vanmiddag nog mss? Lees weleens dat ochtend of middag urine niet veel uitmaakt. Niet veel gedronken dus denk wel geconcentreerd. 

Jeetje dat is lang. Daar maar niet aan denken dan!

snackworteltje. nu gerekend vanaf je gemeten eisprong heb je nog ruim 2 weken. Dat is meer dan voldoende. Pas vanaf een LF van 9 dagen wordt het spannend maar zelfs daarmee is het niet onhaalbaar, zoals bij Ananas was.  
Of lees ik het verkeerd? Zelf heb ik er 12 dagen tussen zitten. En eisprong vanaf een dag of 8 is al acceptabel voor bevruchting. Leuk dat je toch nog hier blijft hihi. Succes komende dagen. 
Ik heb net geen spotting meer waargenomen. Hopelijk blijft het zo en kan ik uitgaan van een innesteling. ?. Ik heb een vervelende aft in mijn mond ook, lage weerstand door mijn lichaam of door het weer ;)

Cherryberry zoals Citrus zegt het kan prima ?
Citrus ik hoop voor je dat het daarbij blijft! Probeer je niet teveel zorgen te maken om de MRI (i know makkelijker gezegd als gedaan) zolang je niks weet kan je jezelf gek maken met wat het kan zijn. Hopelijk is alles prima en valt het mee! Hoop zo voor je dat het positief is ?
Bloompjee als je ovulatie elke maand rond dezelfde dag is zou ik idd gewoon een dag of 2 bijv voor die dag seks hebben tot evt 1 dag na dus stel je meet je piek de ene maand op dag 14 en de andere maand op dag 16 dan probeer je die dagen seks te hebben. Over het algemeen zit je dan wel goed.
Zomermeiske heel spannend dus voor jullie! Hopelijk toch snel een positieve test in handen
Snackworteltje oh fijn net op het randje nog november! Zolang je LF niet korter is als 9 kan het prima hoor. Miss is je eitje gewoon snel gegroeid dan springt ie ook eerder ?? op goed nieuws!

Pfff ja ik hoop het ook. 

Lf zal wel goed zijn qua dagen. Was afgelopen maand 15 dagen. Maar op cyclusdag 10/11 dagen eisprong lijkt me gewoon heel vroeg. Maar meestal voel ik mijn eisprong ook echt. zeg maar een uurtje of 2 stekende pijn die opeens ophoudt. Dat heb ik tot op heden nog niet gehad. Dus óf mijn ei moet nog springen, of deze maand voel ik hem niet. Gewoon vanavond nog een keertje klussen :) en dan twee weken lang hopen! 

Ik meld mijzelf ook voor het eerst!
Nu in de 2e ronde. Aanstaande vrijdag mijn NOD. 
Ik merk van mijzelf wel, dat nu we zwanger proberen te raken ik veel meer met mijn lichaam bezig ben. Ik heb nu al twee dagen dat een van mijn borsten iets wat gevoeliger/pijnlijk is aan de zijkant. Ik vraag me echter af of ik dit echt goed voel of dat ik dit altijd heb voor mijn periode en het me nooit eerder opgevallen is doordat ik er niet mee bezig was.
Ik word soms moe van mijzelf. 

En we gaan naar ronde 3 alweer. September was 2 weken te laat en wil ik vooral vergeten, ronde oktober was een week te laat en verliep heel rommelig. Ik ga helemaal nergens van uit en zie eind van de maand wel. Enige waar ik me aan probeer te houden is een keer halverwege en een keer in het weekend gemeenschap te hebben, vooral de 2e week na mijn menstruatie want dan kan ik weer vruchtbaar zijn toch? Meen me te herinneren dat vriendlief vorige maand te moe was en gewoon geen drive voor iets anders dan slaapkamer. Ben ook niet zon wilde tijger maar een keer of twee per week heb ik merk ik toch wel nodig en geeft toch net even wat extra in je relatie. We hopen op een kerstverassing!

Terug
Bovenaan