NOD november 2018

Wat een gezelligheid hier!
Wij zijn deze maand ook gestart! Nou is er op mijn cyclus geen pijl te trekken.. zelfs vaak cyclussen van 40 dagen.. maar een vriendin van me had het zelfde en is toch vrij snel inverwachting geraakt..
Nou zou mijn nod aankomende maandag moeten zijn.. spannend... ik heb allerlei klachten die ik vaker heb voor ik ongesteld moet worden.. al lijkt het wel iets heftiger en meer afscheiding.. maar ja in 1 keer raak zou te mooi zijn en ook wel wat onwaarschijnlijk gezien mijn cyclussen.. maar het idee dat het nu kan is wel bijzonder :) 

Hallo allemaal, ik meld mij hier ook maar denk ik. Ik twijfel namelijk echt aan alles. We zijn net onze eerste ronde ingegaan, maar niet bloedfanatiek ofzo. Ik heb een onregelmatige cyclus, de ene keer 25 de andere keer 32 dagen. Ook merk ik niet echt of ik een eisprong heb. Ik log alles braaf in Clue om toch iets van inzicht te krijgen. Zo hebben we gelukkig wel een paar keer tijdens mijn vruchtbare periode sex gehad. Ik ben 36, mijn vriend 47. Hij heeft 2 tieners die bij ons wonen (helpt niet echt met een seksleven kan ik je vertellen haha). Mijn biologische klok tikt steeds luider.
Ik moet nog 4 dagen tot mijn NOD en ik voel mij al 2 dagen anders dan anders. Normaal heb ik enorm pijnlijke borsten. Dat kan een dag voor mijn menstruatie beginnen en soms wel meer dan een week van te voren.
Maar deze week? Ik ben misselijk, vooral tijdens eetmomenten in, heb hoofdpijn en een zeurende buik. En ik weet gewoon niet wat ik er van moet denken, is het meteen raak of heb ik deze keer gewoon extreem last van mijn menstruatie? En het werd er niet beter op toen een collega zei dat er momenteel een virus rond waart (met precies dezelfde symptomen). Mijn vriend zegt dat ik gewoon moet wachten tot zaterdag met testen en dat ik mij niet gek moet laten maken. Maar ik weet gewoon niet waar ik goed aan doe! Ik wil dolgraag een baby, maar ik ben realistisch genoeg om te weten dat het niet vaak voorkomt dat het de eerste ronde raak is en ik ben ook op een leeftijd waarop de eitjes op beginnen te raken... 
Anyways, dank voor t lezen van mijn hersenspinsels!

Hey! Welkom nieuwelingen! En allemaal bijna Nod. Zelf zit ik in ronde 6, ben 33 en heb 2 kinderen van 11 en 6.vrijdag of maandag is mijn nod en voel niets geks hoor. Ik had de eerste maanden ook van alles en waarschijnlijk had ik dat altijd al maar let je er niet zo op. Let vooral niet op de kleine dingetjes zoals wat steekjes of wat gevoelige tepels, geloof dat heel veel dat hebben voor menstruatie. Dat waren mijn tips ?. 
Hopelijk hoeven we er lekker niks mee, en zijn we zwanger!!! Heb dan nog vast wel wat zwangerschapstips ?

Nieuw hier, en mag mij aansluiten.. Mijn NOD was maandag, ik ben nu 1 dag over tijd.. Mijn man en ik zijn al ruim 14 maanden "bezig" voor ons eerste kindje. Ik ben 33 en hij is 43.
Het ontpillen was voor mij een drama, wat een hormonen circus heb ik gehad! Zo erg dat ik op een gegeven moment dacht, ik ga maar weer aan de pil. (nu begin ik er nooit meer aan!)
De afgelopen dagen "last" van vage klachten. Klinkt misschien gek, maar ik durf niet te testen. Na zoveel teleurstellingen.. Zelf was ik van plan te wachten tot vrijdag.. als ik dan nog niet ongesteld ben geworden.. 

Overigens hebben wij 14 december een afspraak staan bij de gyneacoloog om de medische molen in te gaan. Het zou mooi zijn als dat niet nodig lijkt te zijn...

Terug
Bovenaan