NOD november 2018

Hoi dames :)
Ik ben ook nieuw hier en net gestopt met de pil. Inmiddels op dag 29 dus had de ongesteldheid al wel verwacht. Heb op dag 23 een klein beetje donker bloed gehad met daarbij dik slijm. Nog nooit eerder zoiets gehad, dus wellicht een innesteling?
Hoe is dit bij jullie eerste gegaan? Voor mij is het allemaal nieuw, spannend!
De test was overigens negatief dus nog maar even afwachten of de menstruatie op komt dagen. En anders later nog een keer testen. 
Groetjes!

Welkom zoveel nieuwe dames!
Ik heb zelf tot nu toe nooit iets van een evt innestelingsbloeding gehad. Maar ik ben (voor zover ik weet) ook nog niet zwanger geweest. Vandaag wel een dip in mijn temperatuur, maar ook dat had ik vorige maanden ook. Ik begin er steeds meer aan te twijfelen. Wat ik voel is allemaal zo normaal voor een gewone cyclus. Vandaag opgeblazen gevoel, veeeel honger (zelfs als ik net iets op heb), en ik ben ook al 3 x naar de wc geweest voor nr 2. Oh en scheten en boeren.. Tsja... voor alle nieuwelingen, ga je aub niet verontschuldigen voor tmi. We delen hier alles!

Knuffeltje vooral als jullie libido niet hoog is (toevoeging: zolang jullie er happy mee zijn maakt dat natuurlijk niet uit!) zal ik wel proberen gerichter te vrijen. Ongeveer twee weken voor je menstruatie is je eisprong. Lastig vast te stellen na twee rondes, i know. Maar misschien als je nu terugkijkt, had je twee weken geleden veel last van afscheiding, kramp iets in die richting? Dit hoeft dus niet per se in de tweede week van je cyclus te liggen. Tip: probeer volgende maand wellicht de billings methode? Je afscheiding en ‘stand’ van je baarmoeder in de gaten houden. Kost namelijk niks haha. 

Verder wel leuk hier weer wat oude bekenden te zien. Ik blijf jullie volgen van een afstand hoor! De uitgerekend-topics zijn veel minder levendig hihi, mis jullie een soort van. X

Dwaallichtje ik moet zeggen dat ik ook vreetbuien heb loop ontzettend te zoeken en dat is zo slecht moet juist koolhydraten minderen omdat ik moet afvallen en kom vrij snel aan ? normaal ga ik 1 of 2x in de week naar de wc voor nummer 2 nu haast elke dag. Maar goed of het iets betekend geen idee heb deze maand zover ik gemeten heb geen eisprong nog gehad dus tjah zou die zonder wat voor temp verhoging of iets toch de 8e geweeat zijn ben ik nu 5dpo maar tel niet zo deze maand heb gewoon niks gemeten en bmm is nogsteeds hoog. Maar vind de dingen wel vaag ja ?

ElsieJoy Ja ben erg benieuwd! Had het ook niet zo snel verwacht, maar de menstruatie blijft vooralsnog weg. Dus afwachten! :)
Leuk om de reacties hier te lezen!

Terug
Bovenaan