NOD november 2018

Hallo allemaal,
We zijn weer bezig met zwanger worden na een miskraam die ik 13 september heb gehad. Helaas bij de echo van 8 weken geconstateerd dat het hartje niet meer klopte.
19 oktober ben ik voor het eerst na de miskraam ongesteld geworden dus nu eigenlijk weer de eerste ronde. Op 4 november heb ik mijn ovulatie gehad.
NOD staat op komende vrijdag 16 november. Net al een test gedaan...  negatief natuurlijk.
Spannend allemaal! Nog meer meiden hier op het forum die weer zwanger willen worden na een miskraam?
Groetjes 

@Jolly
Ik heb bij mijn vorige zwangerschap ( wat een miskraam is geworden ) ook een innesteling. Wat wat rood/bruine afscheiding..
wanneer is je NOD??
Groetjes Marietjes

Oh spannend MevrouwdeB ik duim voor je dat je de afspraak niet meer nodig hebt! Ik heb ook maanden met ontpilklachten gelopen. Tot elke cyclus zo'n 2 tot 4 weken lang knallende borsten, mijn god hij hoefde maar te kijken of t deed al pijn! Al mijn rugacne weer terug ?. Ook ik wilde weer aan de pil terug.

@marietjes
ik zat meestal wel voor 28 dgn dat was gisteren. NOD is dus al geweest. Maar het is wel de eerste keer na het stoppen van de pil dus misschien is het wel later. 

Jolly ik had een innestelingsbloeding 18 sep veegde toen 1x roze af daarna niks meer
marietjes ik heb afgelopen maand een miskraam gehad. Tot nu to geen ovulatie nog deze maand nu CD22 dus moet helaas wachten tot me cyclus/lichaam niet meer van slag is en dan hopen dat ik snel weer een eisprong heb.
Nu sinds 3 dagen ook afscheiding in me onderbroek en vandaag voor het eerst dat ik echt witte afscheiding erin zag zitten. Alle dagen ervoor eigenlijk geen afscheiding alleen als ik me bmm voelde en dit was ook wit waterig.

@marietjes
Nee dat weet ik nu nog niet maar ben wel een keer eerder gestopt en toen zat het vaak rond de 25/26 dagen. 
Als er het weekend nog niks is nog een keer testen denk ik. 

Terug
Bovenaan