NOD november 2018

Snelcursus afkortingen voor de nieuwelingen:
NOD = niet ongesteldheids dag
CD = cyclusdag
DPO = days past ovulation
LF = luteale fase (tijd vanaf eisprong tot menstruatie)
FF = fertilityfriend (website om temperaturen bij te houden)
BBT = basal body temperature
MK = miskraam
VMK = vroege miskraam
BBZ = buitenbaarmoederlijke zwangerschap

marietjes CD staat voor cyclus dag en dan 22 is dat het dag 22 is ? we hebben veel seks gehad rondom de verwachte eisprong. Heb ovu testen gedaan en hij was duidelijk town ik ook krampen had maar erna weer licht en toen weer donker dus me ovu teaten zijn onbetrouwbaar. Temp is ook nogsteeda basaal en niet omhoog dus geen ovulatie. We hebben gewoon om de dag seks nu in het geval de eisprong wel komt. Maar eigenlijk verwacht ik gewoon een menstruatie zonder eisprong of het blijft geheel uit deze maand.

Goedeavond dames, 
Ik wil graag ook mee schrijven✏
We zijn nu in ronde 3, mijn nod is op vrijdag. Ik heb vandaag een vroege test van kruidvat gedaan, negatief ? ik weet het niet, ik denk niet dat deze ronde geslaagd is.. Ik wacht af tot vrijdag

Hoi meiden!! 
Ik ben ook “nieuw hier”. Ben 36 en heb dochter van 6. Leuk om jullie berichten te lezen. Zo veel herkenbare dingen en gevoelens. Is wel fijn. Wij zijn nu na een miskraam met 3 maanden weer bezig. Mijn NOD is vermoedelijk maandag of dinsdag. Had late eisprong dit x. Ik duim voor iedereen mee! 
@Lapjesendraadjes. Hoi!! Ff vraagje aan jou. Hoe weet jij dat je zaadjes opraken? Weet dat het ook leeftijd gebonden is, maar heb jij het laten testen? 

Even een vraagje.
Momenteel zit ik op dag 49(jaaaa heel lang dus), had gisteren tijdens afvegen iets roze.. wat zou dit kunnen zijn? 
Na 49 dagen zou je toch denken dat je ongesteld zou worden of positief test.. geen van beide gebeurt er. Nu merk ik wel dat ik echt al een week vroeg naar bed ga en ben de hele dag moe. Heb ook veel stemmingswisselingen, komt miss ook omdat ik al zo lang wacht tot er iets gebeurt. 
Zucht ?

SaMee helaas kan ik je niet helpen miss was je eisprong later als gedacht en is dit innesteling? neem bijv Juuno die had ook een lange cyclus testte negatief en opeens positief op dag 49 geloof ik haar eisprong bleek later te zijn.
Welkom aan alle nieuwe dames!

ook een nieuw lijstje! werd wel tijd xD als iets niet klopt let me know! het lijstje wordt aanzienelijk korter nu we halverwege de maand al zijn. hopelijk nog vele positieve testen!

Terug
Bovenaan