NOD november 2018

Wauw het lijstje ziet er goed uit!
ik heb inmiddels mn urine laten testen, ook na op kweek, geen blaasontsteking.. gezien de klachten die ik heb moet ik nog 2 dagen aankijken en anders langskomen op het spreekuur.. vervelend dat ik zo het idee heb dat er wel iets zit maar dat urine dat niet bevestigd!

Pffft ik vind dit wachten maar niets. 
Nog steeds wat bruin/rozige afscheiding, nog steeds krampen. Heb ik beide nooit voor mijn menstruatie... maar wel tijdens, dus het voelt wel alsof t gaat komen. 
Donderdag is mijn NOD, als je het gemiddelde berekend van 4 cyclussen. Maar t zou ook goed al eens morgen kunnen zijn. 
Hoe dan ook, als t uitblijft ga ik zaterdag pas testen. 

Helaaas....   ik ga door na de volgende ronde,
iedereen die zwanger is gefeliciteerd?!!
door na de nod december groep??‍♀️!

Helaas, het avontuur houdt voor ons op... Vandaag is de bloeding gekomen. Tijd om nieuwe dromen te gaan maken, maar eerst dit een plekje te geven... Gezien onze geschiedenis is de kans op een zwangerschap nihil. Medische behandelingen zijn reteduur, dat kunnen we niet zelf betalen.
Voor iedereen die nog moet testen, ik hoop zo voor jullie dat het positief is!! Bedankt voor het meelezen en meeleven. Ik lees nog heel even mee, ben benieuwd wat de uitslagen zullen zijn. Ciao!

Terug
Bovenaan