NOD november 2018

Jeetje Zomermeiske dat is een heftige beslissing...
wat een slechte start vd dag voor dit forum.
Ook ik ga door naar de volgende ronde ?

Zomermeiske, ik ben er even stil van... ik had ergens gelezen dat dit jullie allerlaatste vergoede terugplaatsing was. Heel erg veel sterkte. Ik zou niet weten wat ik met mezelf aan zou moeten als ik nooit mama zou mogen worden...

Zelf inmiddels op cd 12 en mijn eisprong achter de rug. Vandaag was clearblue weer negatief. Afgelopen twee rondes mijn eisprong duidelijk gevoeld links, maar deze ronde niets gevoeld. Misschien omdat hij zo vroeg was? 
Gelukkig op cd9, 10 en 11 seks gehad. Cd9 voor de lol en ik bovenop, wat volgens mij weinig kans heeft, de andere twee dagen wel gericht.  
Verder nog steeds héél verbaasd over een eisprong zo vroeg, Zo afwijkend van de eerste twee cycli. Ik was afgelopen cyclus wel een paar dagen over tijd. Zou dat er mee te maken hebben? 
Ik ben heel benieuwd naar mijn LF nu. Hopelijk over 14 dagen een positieve test! 

@Anne-B de verzekering vergoed 3 ivf/icsi behandelingen. Dit was de laatste embryo uit de derde behandeling... Vorige terugplaatsing was wel een positieve test, maar een miskraam bij 6 weken.
@Annap & Snackworteltje zeker heftig... Maandag was ik gelukkig vrij. Vandaag thuiswerken, dat scheelt. Ik weet ook even niet hoe ik verder moet. Dag voor dag en stap voor stap. Iets geks als sinterklaas vieren en surprise bedenken gaat gewoon niet, geen ruimte in mijn hoofd. Dus ik doe mijn werk, de klusjes in huis en tja... Daar houd het even op.

Jeetje meiden, wat een negatieve sfeer hangt er, negatieve testen en trieste bericht van zomermeiske. Heel heel erg veel sterkte bij het verwerken, onthoud dat je gevoelens moet toelaten en dat die er mogen zijn, dan lukt het verwerkproces daarna een stuk beter. Dikke virtuele knuffel meiske. Xx

En dan vorige terug plaatsing een mk. Je kúnt dus wel zwanger worden. Helemaal zo bizar en verdrietig dus. 
Ik heb helemaal geen idee, wat kost het om zelf een icsi/ivf te financieren?

Terug
Bovenaan