NOD november 2018

Iedereen bedankt voor de lieve berichtjes, doet me goed. Jullie weten hoe het is om met een (nog) onvervulde wens rond te lopen. In mijn omgeving is iedereen zwanger of ze zijn totaal nog niet met kinderen bezig... Hoe krijg ik het voor elkaar ;)
@snackworteltje een icsi behandeling kost in onze kliniek €2300,- Dat zijn alleen de echo's, punctie, bevruchting en terugplaatsing. Daar komen de kosten van de hormoonspuiten (in mijn geval 3 soorten) en eventuele kosten voor het bewaren van embryo's bij. De opslag kost €600,- per embryo... Het is mooi dat de techniek bestaat.

Feyre ik zou ook wel op het lijstje willen, kan dat? Mijn nod is 23-11
Erg spannend vind ik het pff.. Ondanks dat ik al een tijd bezig ben blijft het toch spannend. Onrust, slecht slapen etc. En probeer me rustig te houden omdat dit ook een zwangerschap in de weg Kan zitten maar het lukt niet. Hebben meer mensen dit zo erg? Ik gebruik regelmatig ook melatonine maar dit mag ik als ik zwanger ben ook niet meer gebruiken.
Mijn ovulatietest gaf 11-10 positief aan. Wij hebben het daarom heen om de dag gedaan, de laatste keer op 12-10. 1dag na mijn positieve ovulatie test. Zouden we het vandaag nog moeten doen? Ik denk zelf dat het geen zin heeft.. Maar soms hoor je wel is dat je wat langer moet doorgaan na positieve ovulatie test. 

Bloomje hoe lang zijn jullie al bezig?
ik denk dat je hebt geklust op de juiste dagen hoor. De verhalen verschillen een beetje, maar je eitje kan volgens de ene pagina na 6 uur na springen bevrucht worden, en volgens een andere 18 uur. Een dag daarna heeft m.i niet heel veel zin meer. 
Maar dan geldt natuurlijk wel dat je na het vinden van je lh-piek een eisprong hebt binnen 24-48 uur. Als je twijfelt of hij al geweest is kan je er natuurlijk nog een keertje voor gaan :)

Goedemorgen! @Vlindertje om even op de vage klachten terug te komen.. Steken de ene keer links de andere keer rechts in mn buik, felle steekjes achter mn schaambot, misselijk/weeiig gevoel (vooral nadat ik iets gegeten heb) vreselijk moe, veel plassen, rare dromen, 's nachts wakker worden en dan niet meer kunnen slapen (heb ik anders nooit)mn onderbuik is gevoelig, broeken kunnen niet meer vast.. Last but not least.. nu 3 dagen over tijd.. Is nogal wat niet?
Gisteren een testje er tegenaan gegooid die ik had liggen van de action, maar die was negatief.
Vandaag echt een gevoel dat ik zo in tranen kan uitbarsten.. Sinds ik gestopt ben met de pil, ruim 16 maanden geleden zo stipt als wat met mn ongesteldheid. Soms een dagje eerder maar nooit later dan 1 dag.. Dus ik vindt het best spannend..

Wat heftig voor je zomermeiske ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat je het een plekje kan geven. Hoe moeilijk het ook is! Misschien heb je familie die je wil helpen met het sparen van de kosten zodat je nog een keer een behandeling kunt doen ?
Snackworteltje wij zijn nu 12 maanden bezig. We hebben net onderzoeken achter de rug en alles was gewoon goed. Dus misschien zit ik mezelf gewoon in de weg door mijn onrust. 

Hallo lieve meiden,

Wie heeft hier veel ervaring met Tempraturen?

Afgelopen 19 oktober heb ik mijn laatste menstruatie gehad.
Vervolgens 31,4,7,9,11 geklust. 
Ik geloof zondag 4 november mijn eisprong gevoel te hebben maar zeker weten doe ik het niet.
Nu ben ik gisteren gebeld door het ziekenhuis dat ik a.s. dinsdag 20 november al onder mes mag (algehele narcose)
ik ben nu heel benieuwd of ik eventueel zwanger kan zijn....
gistern een thermometer aangeschaft om mijn tempratuur te kunnen meten.
Mijn 'normale' lichaamstempratuur is 36,8. Gisteren (wellis waar laat, rond 18:00u) was mijn tempratuur 37,6!
Vanmorgen weer gecontroleerd, direct na wakker worden was hij netjes 36,8 en ongv 10 min later ineens weer 37 graden.
Kan iemand mij vertellen of alleen de 'eerste meting' betrouwbaar is?

Vanmiddag moet ik naar de Anethesist om mijn operatie te bespreken ik geef daar maar alvast aan dat er een (kleine) kans op een eventuele zwangerschap is. 

Spannend @mevrouwdeB! Ik duim voor je.
En wat naar voor jou @zomermeiske!
Ikzelf heb vrijdag mijn NOD, tenminste heb nu al 2 maanden op een rij een cyclus van 29 dagen. We hebben niet zoveel geklust. Alleen een dag voor en na de vermoedelijke eisprong.
Toch sinds een dag na die vermoedelijke eisprong het idee dat het raak is. Ik weet dat het niet echt ja, maar toch. Soms probeer ik mezelf weer met beide benen op de grond te krijgen want het gaaf zo hard tegenvallen als wel ongesteld word...
Ervaar allemaal klachtjes/symptomen... maar dat zegt helemaal niets... 
Deze keer ga ik sowieso niet voor de NOD testen. Toch zonde van die testen als ik wel ongesteld moet worden...

Dankjewel Ajsat, geen idee waarom maar zit steeds met de tranen in mn ogen.. Zou het nu toch? 
Het is, net zoals bij jullie allemaal, zo welkom. Mijn man en ik hebben na ons huwelijk in 2015 een hele zware tijd gehad. De ziekte en het overlijden van mijn moeder in 2015, later mijn vader in 2017.. Tsja dan is zo'n wondertje, zo'n geluk zo welkom.
Maar ergens betrap ik mijzelf op de gedachte dat ik mij vast verheug op iets wat nu toch niet zo is..
Net zoals dat ik gisteren van een dierbare vriendin hoorde dat ze 12 wkn zwanger is na een buitenbaarmoederlijke.. Ik schrok, maar ben natuurlijk zo blij voor ze. En stiekem, heel stiekem best jaloers..
*zucht* ik ga koekjes eten ;)

Terug
Bovenaan