NOD november 2018

Joosje alleen in de ochtend voor je opstaat rectaal tempen. Dan weet je je echte basale temp. Als je overdags tussendoor tempt is die hoger doordat je beweegt. Het stofje melatonine die je aanmaakt als je slaapt zorgt ervoor dat die omlaag gaat. Dus van de ene dag smiddags meten en andere dag smorgens is niet betrouwbaar. Je moet ook vanaf dag 1 van je cyclus beginnen.
Dit is me 3e ronde die ik temp en mijn basale temp is 36.7 na me eisprong is die in de 37. Als ik nu smiddags temp is me temp ook 37.3 en na me ovulatie soms zelfs in de 38, dus niet betrouwbaar om mee te nemen in je meting. Alleen de 1e meting van de dag mag je meenemen

hoi meiden 
even vraagje heb 2november prignill gehad ,dag zelf knal eisprong 
nu test ik de 12ste al positief maar heel licht streepje sta er maar is ongelofelijk licht is dat dan nog veel te vroeg, 13ste terug test zelfde resultaat is dit normaal
normaal is nod 16ste
wa kan nu beste doen ??
iemand raad ??

Feyre, Bedankt voor de uitleg!  ik weet dat mijn normale temperatuur 36,8 is en vanmorgen de eerste meting was dat ook 36,8 ik kan er denk ik dan wel vanuit gaan dat ik (helaas) niet zwanger ben.
Mocht ik wel zwanger zijn zou ik niet onder narcose willen want dat bevat te veel risico. 
20 november wordt ik geopereerd en dat is ook mijn NOD, geen tijd om te controleren of overtijd ben of niet..... 

Ik neem voor om op maandag een vroege test te doen.

nathalie dw over het algemeen verhoogd het HCG elke 48 uur dus elke dag testen heeft eigenlijk geen nut. Maar een streepje is een streepje (houd wel in gedachte voor nod testen en zelfs na kan nog negatief uitlopen) kijk of je een dag kan wachten en dan weer testen dan zou die duidelijket moeten zijn
zomermeiske wat rot om te horen!. Hopelijk kin je het een plaatsje geven en wie weet lukt het toch nog wel of wie weet wilt iemand jullie helpen. Ik weet dat die behandelingen vreselijk duur zijn. Slaat eigenlijk nergens op ze willen de vergrijzing minderen maar bij de stellen die moeilijk zwanger kunnen raken vragen ze zoveel geld om uberhaupt een kans te krijgen

nathalie dw over het algemeen verhoogd het HCG elke 48 uur dus elke dag testen heeft eigenlijk geen nut. Maar een streepje is een streepje (houd wel in gedachte voor nod testen en zelfs na kan nog negatief uitlopen) kijk of je een dag kan wachten en dan weer testen dan zou die duidelijket moeten zijn
zomermeiske wat rot om te horen!. Hopelijk kin je het een plaatsje geven en wie weet lukt het toch nog wel of wie weet wilt iemand jullie helpen. Ik weet dat die behandelingen vreselijk duur zijn. Slaat eigenlijk nergens op ze willen de vergrijzing minderen maar bij de stellen die moeilijk zwanger kunnen raken vragen ze zoveel geld om uberhaupt een kans te krijgen

Ik ben deze maand aan het testen met de 2 dagen ovu test van CB.  Ik merk nu dat ik mijn ovu waarschijnlijk later heb dan ik de afgelopen 2 maanden dacht. Volgens de app dit ik gebruik (Flo) had ik gister mijn ovu moeten hebben maar tot op de dag van vandaag nog een leeg rondje en nog geen smiley te bekennen (CD13). 
Tot welke CD is het normaal om een ovu te hebben?

Terug
Bovenaan