NOD november 2018

Ugh vreselijk dubbele post en kan niet eens bewetken op dit rot forum ?
Ach ja. Hier btw nogsteeds geen eisprong CD23 en 4e dag op een rij temp 36.7 nooit zo lang stabiel gestaan... bmm ook niks aan veranderd. We gaan het zien ik sla denk ik een maand over door de VMK hopelijk laat de ovulatie niet te lang op zich wachten ?

Temp dat ligt geheel aan hoelang je cyclus is.. die wordt voornamelijk bepaald in de folliculaire fase dus de 1e fase voor je ei springt. Bij de 1 is dat CD13 andere CD17 en weer andere CD22 dus het ligt een bertje tussen dag 10 en dag 25. Of zelfs hoger als je echt een lange cyclus heb. Ik had bijv vorige maand tussen CD15/17 me eisprong maar nu door de VMK op CD23 nog niks

Temp mijn ovulatie was deze maand op CD22, maar ik heb dan ook een lange cyclus. Meestal tussen de 30 - 35 dagen.
Als je tussen de 22 - 29 dagen cyclus hebt zou ik op dag 8 beginnen met testen. En dan kan het wel zijn dat je een week of langer moet testen maar dan mis je hem waarschijnlijk niet.

Asjat gehurkt of 1 been op bijv het toilet of bad zetten je 2 langste vingers inbrengen en dan voelen of je een "bal" voelt dat is je bmm deze kan zacht gemiddeld of hard aanvoelen en je kan evt een opening voelen als deze open staat. vingers gesloten terug halen en dan kijken naar je afscheiding wat erop zit. hoe ziet het eruit kan je draden trekken etc.

[quote quote=10132688]Hoi meiden!! Ik ben ook “nieuw hier”. Ben 36 en heb dochter van 6. Leuk om jullie berichten te lezen. Zo veel herkenbare dingen en gevoelens. Is wel fijn. Wij zijn nu na een miskraam met 3 maanden weer bezig. Mijn NOD is vermoedelijk maandag of dinsdag. Had late eisprong dit x. Ik duim voor iedereen mee! @Lapjesendraadjes. Hoi!! Ff vraagje aan jou. Hoe weet jij dat je zaadjes opraken? Weet dat het ook leeftijd gebonden is, maar heb jij het laten testen?[/quote]
Ik heb niets laten testen, maar ik lees overal dat je kans op vruchtbaarheid halverwege de dertig omlaag gaat. Dus ik probeer zo nuchter en realistisch mogelijk tegen mijzelf te zijn dat t misschien langer kan gaan duren. 

Terug
Bovenaan