NOD november 2018

Hee ik ben verdwenen van je lijstje :(. Haha

Zomermeiske wat ontzettendnnaar. Heel veel sterkte!

Ik ben hier na kleine 2 dagen alweer van de menstruatie af? Alleeen bij afvegen nog iets bloed. Heel vreemd. 

Hmm wat denken jullie. 
Positieve ovulatietest en gister, eergisteren en zondag seks gehad. 
Vanochtend was de ovulatietest weer negatief, Máár ik voel vandaag heel duidelijk de eisprong. Voel hem elke maand. 
Vriendlief is vanavond weg voor werk dus seks zit er vanavond niet. Ik heb dus 1,2 en 3 dagen voor de eisprong seks gehad. Maar niet de dag zelf. Is dat toch voldoende voor een kansje denken jullie? 

Yep. Zeker weten goed snackworteltje! Ervoor is sowieso beter, de zaadjes moeten de reis nog maken zeg maar. En nu je ei is gesprongen leeft ie nog maar ong 12 uur (meningen verschillen van 6-24) dus vanavond zou de kans al niet heel groot meer zijn. Ik heb me er ook 9 maanden druk om gemaakt. De maand dat ik juist aantal dagen voor de eisprong alleen seks had was t eindelijk raak (nee dat is ook niet de gouden tip haha, alleen een succesverhaal van seks hebben (aantal dagen) voor je eisprong)

@zomermeiske, wauw. Ten eerste sorry dat ik het zo kort en ronduit vroeg. Nu een beetje spijt van. Wat heb ik ontzettend met je te doen zeg. Volgens mij kan ik niet veel anders zeggen dan dat ik het beste voor je wens aankomende tijd met liefde, steun en alles wat je nu nodig hebt. Als je het geld bij elkaar kan krijgen en nog een keer ivf gaat doen dan hoop ik dat de wereld achter je staat. Veel sterkte en liefs xx

[quote quote=10132860]Mttm. Hoe gaat het met jou? Was de bloeding nog doorgezet of toch innesteling geweest? Vandaag je nod dag ik.[/quote]
Ohh weer een NOD vandaag. Spannend! Ik duim mee. 

Haha Thanks ananasss. Eigenlijk weet ik dat ook wel, maar dan denk ik toch weer van hmmm. Het liefst had ik vanavond ook nog seks gehad! Maar dat zit er even niet in Haha. Sowieso is mijn vriend na drie dagen op rij wel even klaar. Letterlijk en figuurlijk. 

Ohja en even om mijn achterlijke inspanningen kenbaar te maken:
ik heb een kuchje op het moment en probeer nu elke hoest te onderdrukken omdat ik bang ben dat ik het sperma van gisteravond eruithoest. 
Verder ben ik echt een normaal ontwikkeld persoon. 

Terug
Bovenaan