NOD november 2018

Trouwens, ik zit nu op 9dpo. Gister temp van 37.3 naar 37.1 en licht roze streepje bij bmm. Vandaag weer wat omhoog naar 37.2 en geen roze meer. Spannend, maar voel me totaal niet zwanger en op wat gevoelige tepels en borstweefsel na...niks, nadat, noppes... hmm ik WIL gewoon wat extra's voelen hahaha. Erg.. 
snackworteltje ach...Ik schud je de hand hoor, zou zomaar mijn gedachtegang kunnen zijn ?. En verder ook prima ontwikkeld. Dus conclusie, als wij dit allebei hebben dan zal het wel normaal zijn..duh. ?

[quote quote=10132908]Hihi, Citrus, maar als je dan straks wel zwanger bent en weet dat het goed zit, dan wil je waarschijnlijk liever weer van al die kwaaltjes af zijn (zolang dat je zwangerschap maar niet in gevaar brengt natuurlijk). Wel spannend, klinkt echt als een innestelingsdipje. [/quote]
Haha...Ik ben bang dat ik je gelijk moet geven ??. Het is ook nooit goed hè;).
Ja ik vind het toch ook wel beetje spannend nu hoor, borsten worden ook nog wat gevoeliger nu.maar goed...ook dat kan ik hebben voor menstruatie, geen touw aan vast te knopen. 

Ik zit ondertussen een stuk zenuwachtig te zijn niet normaal.. ik ben nu 3 dagen overtijd. Action test gedaan vanochtend en die was negatief.
Ik ben altijd stipt op tijd met mn ongi, nooit veel later dan 1 dag.. Dit is dus uniek. Ik had direct na het stoppen met de pil een regelmatige 26/27/28 cyclus. Iedere keer als ik plassen moet (is de afgelopen dagen nogal vaak) de "angst" bij het afvegen toch bloed aan te treffen. Maar mijn afscheiding is zo wit als wat.
Wat denken jullie? Te vroeg getest misschien? Of ligt het misschien aan het merk test? Wil het vrijdag, mits er dan nog niets veranderd is, weer 1 doen van KV..
*ik ga weer plassen ;)

snackworteltje ik heb hetzelfde ?? probeer geen druk erop te hebben haha. Overigens je hebt op de juiate momenten seks gehad van alle 3 de dagen leeft het sperma nog dus wie weet wordt je eitje op het moment bevrucht ?
AappiieJ je bent eraf omdat je ongesteld was geworden toch? Of heb ik het mis dan valt je volgende NOD niet meer in November? Ik schoon het lijstje op met positief getest en NOD en de NOD die geweest is maar nog niet positief getest hebben of ongeateld zijn geworden die blijven erop staan

[quote quote=10132865]Ohja en even om mijn achterlijke inspanningen kenbaar te maken: ik heb een kuchje op het moment en probeer nu elke hoest te onderdrukken omdat ik bang ben dat ik het sperma van gisteravond eruithoest. Verder ben ik echt een normaal ontwikkeld persoon.[/quote]
Haha! Herkenbaar hoor. En je vraag: zo ben ik deze maand zwanger geraakt. Mijn vriend was tijdens eisprong ook op vakantie, maar dag ervoor nog gesekst. Kan ook zijn dat wat je voelt ovulaiepijn is van nadat je ei springt he? 

Een vraagje, vrijdag heb ik mijn NOD.
wie heeft van tevoren ook veel afscheiding gehad en is dit een symptoom van zwangerschap. Weet het niet meer van de vorige keer wat een MK is geworden...
hoe is de afscheiding van iedereen die aan het wachten is op een NOD?

Terug
Bovenaan