Dames ik moet even mijn frustratie eruit gooien. Mijn frustratie met mezelf. Ik maak mezelf echt zoo gek. De afgelopen maanden dat ik in de wachtweken zit voer ik op mijn werk echt alleen het minimale uit. Ik zit bijna alleen maar op fora te lezen over zwanger zijn en symptomen ed. Alsof ik er dan iets 'dichterbij' ben ofzo. Maar mijn werk begint er echt onder te lijden. Ik heb dit nooit gehad. Heb begin dit jaar nog promotie gemaakt omdat het zo goed ging. Ik ben vandaag echt zoooo boos op mezelf. Ik weet dat ik gewoon moet stoppen, maar dat lukt gewoon niet. Het is echt een soort verslaving. Ik wil het gewoon zooo graag. Gewoon bij dat exclusieve clubje horen van 'moeder zijn'. Je kan vriendeinnen hebben die in dat clubje zitten, maar je komt er echt pas bij als dit lukt en het lukt maar niet.
Ik weet het dit is pas ronde 5 voor mij, maar ik ben echt bang dat ik mijn baan verlies als dit nog langer door blijft gaan. Ik kan wel janken, maar dat doe ik niet. Ik doe dat alleen bij films. Zodra ik spontaan overdag ga huilen weet ik dat er iets is, maar nee dus... Dus zelfs dat is mij niet gegund .... GRRRR...
Ik weet het dit is pas ronde 5 voor mij, maar ik ben echt bang dat ik mijn baan verlies als dit nog langer door blijft gaan. Ik kan wel janken, maar dat doe ik niet. Ik doe dat alleen bij films. Zodra ik spontaan overdag ga huilen weet ik dat er iets is, maar nee dus... Dus zelfs dat is mij niet gegund .... GRRRR...