NOD november 2018

lapjesendraadjes ik heb gewoon een baby uitset lijst van internet geplukt en uitgeprint. Weet gelukkig ook zelf wat er allemaal nodig is aangzien ik in het vak zit.
Dwaallichtje hmm ik kan je helaas niet echt helpen op werk zoek ik geen dingen op kijk alleen op dit forum en ook dat is al een stuk minder geworden eigenlijk. Denk dat je toch op eigen kracht het moet laten en andere dingen moet gaan doen
Misschien trouwens een gekke vraag. Ik heb nooit echt slijm/afscheiding gehad waar je draden van kan trekken dus kan niet vergelijken. Maar weet iemand hoe je slijm wordt als je opgewonden bent? Ik weet dat je meer aanmaakg voor soepele penetratie maar kan je hiervan ook draden trekken?

zomermeiske leuk ik kom ook uit Rotterdam dus idd zeker wat gewend(woon nu in Assen). Die prijzen zijn niet mis helaas nee. Jezelf zeker ff goed verwennen en lekker knuffelen met je partner

feyre op die manier. Dacht al haha. Ik geloof dat ik ongesteld ben maar twijfel ook erg. Week eerder dan vorige maand en na 2 dagen ist alweer klaar. Aleen de eerste dag buikkrampen gehad maar ook niet heel erg. Kan dit een innesteling zijn? Ik weet niet waneer mijn ei was

AappiieJ hoelang en hoe erg is je menstruatie normaal? Als het echt veel minder is als normaal zou het heeeel goed innesteling kunnen zijn. Wanneer was je NOD? zet ik je er weer bij

Hoi Marietjes,  testte in de ochtend inderdaad. Ga morgen maar langs Kruidvat om daar de 2voor5 te halen en dan test ik dit weekend wel weer.. dan ben ik bijna een week over tijd. 
Lig nu uitgeteld op de bank, steken in mn buik, zere borsten, en een weeiig gevoel (beetje misselijk na het eten) en moe, zo moe.
Iedere keer bij het plassen toch de angst hebben bloed aan te treffen.. 

Ja ik had vorige maand 33dagen. Nu begon het op dag 26. Ik ging uit van de 30 dagen dat zou donderdag zijn. Maar blijft hij 33 dagen is et zondag. ?. Vorige maand was 2 dagen alleen met afvegen, 2 dagen bloed maar niet mega veel, 2 dagen weinig met afvegen . Nu heb ik 2 dagen iets bloed gehad en vandaag alleen met afvegen. 
Kortom eigenlijk kan ik er nog niks van zeggen denk ik

Nou.... Wat ik eerder zei. Heb vaker 2 dagen voor nod wat spotting gehad. En zojuist dus ook weer gevonden bij bmm. Ik dacht....ff checken nog. Ik word dan toch elke keer ongesteld :(  zou echt een te korte lf zijn. Baal vreselijk en ben echt TE chaggie. Enige klein beetje hoop heb ik nog dat ik nu net als vorige maand een cyclus heb van 32 dagen en dus maandag mijn nod is. Deze maand had ik net als vorige maand pas op cd18 mijn eisprong en toen werd ik niet op dag 29 ongesteld maar ook later en op dag 32. Hopelijk nu ook en is dit wel een innestelingsbloeding, maar jullie begrijpen dat ik het geen grote kans geef omdat ik dit vaker heb.... Ik trek mij weer terug in mijn coconnetje..

Dwaallichtje...
ik herken niet dat mijn werk eronder leidt, maar voor de rest wel hoor! Ik kan ook opeens meerdere uren per dag op fora en internet zoeken naar vragen waar ik het antwoord al op weet. zoeken naar succesverhalen over een dag voor de eisprong seks, over de derde ronde, over hoe groot de kans is als je bovenop zit, etc etc etc. Lijkt inderdaad wel een verslaving Haha. Ik denk er ook echt 100 keer per dag aan. Met name dat laatste zou ik graag willen laten. Maar ja lukt niet erg. 
De grap is... ik ben psycholoog en leer soms mensen om met cognitieve herstructurering, effectievere en vooral zinvolle gedachten te creeeren. Het college waarbij je het ook op jezelf leert toepassen heb ik denk ik even gemist Haha. 

Terug
Bovenaan