NOD november 2018

Iemand hier die zowel ovu tests van de action als van Kruidvat op dezelfde dag heeft geprobeerd? Dus kan vergelijken? 
Ik verwacht mijn eisprong eigenlijk volgende week, gezien mijn lange cycli de vorige keren. Was begonnen met tests van de action en daar heb ik 2 dagen een heel licht streepje gehad, met daar tussen witte tests. Gister nog een witte action test en vandaag waren ze op en moest ik over op Kruidvat. Daar zag ik een duidelijke streep, maar niet gelijk aan de controle streep. Vanaf vanmiddag iets gevoel in mijn buik, hele lichte ongesteldheidskrampen ofzo. Voel normaal mijn ovu nooit.. 
Lang verhaal kort: geven action en Kruidvat een zelfde resultaat? Vraag me af of mijn eisprong vandaag is.. 

Feyre, je mag mij ook wel weer op het lijstje van de nod zetten... ik maak toch nog een kleine kans deze maand, ik weet dat ie niet mega groot is, maar hij is er wel.. mijn nod zou liggen tegen dinsdag/woensdag.. hou het maar op de 21e ☺️

[quote quote=10132844] Ik heb niets laten testen, maar ik lees overal dat je kans op vruchtbaarheid halverwege de dertig omlaag gaat. Dus ik probeer zo nuchter en realistisch mogelijk tegen mijzelf te zijn dat t misschien langer kan gaan duren.[/quote]
Ja dat wist ik iid. Nou duimen voor ons dan. ;) ik ga weer een ronde verder helaas. 

Ik zit op dag 51 maar durf niet te testen. Vind het zonde van t geld elke keer. Maar de andere kant, ik ben overtijd.. dik over tijd ?? wat zouden jullie doen in mijn geval 

Goedemorgen iedereen! Het is nu 3 dagen na NOD. Net opgestaan om naar het toilet te gaan en ik kon het niet laten nog een test te doen en ik kan het nog niet helemaal geloven maar ik heb toch echt twee streepjes! Positief! Gister was ie nog omo wit en vandaag gewoon een knaller. Ik kan t echt niet geloven. 

JAAA JAAA JAAA! Ik zie een streepje! Ik zie echt een streepje. Ik ben zwanger!!!!
Ik heb vanochtend veel te vroeg getest 9/10 DPO. Ik wilde eigenlijk gewoon een test doen zodat ik me vandaag weer op mijn werk kon focussen. Ik verwachte natuurlijk dat hij negatief was zo vroeg! Maar hij is positief!
En mijn vriend is al naar zijn werk en ik zit hier gigantich te trillen. Mijn hart klopt echt te snel. Voel me nu echt een beetj schuldig dat hij er niet bij was. Maar who cares ik ben zwanger!

Terug
Bovenaan