NOD november 2018

@Dwaailichtje Jij ook gefeliciteeerd!!
Ik kan ook maar niet stoppen met trillen ben zo ontzettend blij! Maar ook vol ongeloof. Mijn vriend zo direct wanneer de kruidvat open is voor nog een noeuwe test heen sturen want ik wil het toch echt zeker weten. 

Ah Ashley-XXX Ik was zo zelf bezig ik was zo enthousiast dat ik gewoon over jouw aankondiging heen heb gelezen. Gefeliciteerd meid.
Citrus. Mijn temp is ook niet heel hoog hoor. Gisteren en eergisteren 37 en 37.1, terwijl ik de dagen ervoor 37.2 had. 0.1 daling hoeft nog niet zoveel te zeggen. Ik zit nu weer op 37.2, maar hij is dus niet verder omhoog geschoten ofzo. Ben je ook nog steeds aan het spotten?

Dwaallichtje Ik weet het niet, lig nog in bed. Maar mijn temp van menstruatie is altijd 37.1 en dan na 3 dagen zakt hij om na de ovu weer omhoog te schieten. Hoe waren jouw temperaturen vorige maanden? Einde en begin cyclus? 
Mijn temp was eergister 37.1, gister 37.2 en nu weer 37.1

Voor mijn ovulatie zit ik rond de 36.7 en dan na de ovulatie meestal rond 37.1. Deze maand was een beetje anders. Ten eerste schoot mijn temp na ovulatie in 1 keer naar 37, terwijl hij daar eerder een dag of 4 over deed en daarna hing hij dus een beetje op 37.2 ipv 37.1. Ook was mijn temp op de dag van menstruatie in 1 x naar beneden gegaan. De vorige cyclus zat ik al op cyclyusdag 7 voordat hij eindelijk weer laag zat. Ik temp pas 2,5 maand. En daarin zie ik dus al redelijk wat variatie.

Terug
Bovenaan