NOD november 2018

Ja maar echt elke maand wanneer mijn temp op 37.1 is, begint mijn menstruatie... dus vandaar. En ja ook nog bruin/rood binnenin. Mijn temp blijft dan nog 3 dagen 37.1 en later pas 36.8 schommelingen. 
Ach... Ik denk het echt niet. Luteale fase van 8 dan. Want spotting begon al op dag 26 en eisprong op 8. Morgen zit Ik op dag 29.

Ik heb het mijn vriend nog niet verteld. Ik wil dat toch graag persoonlijk doen. En ja ik sta op het punt naar mijn werk te gaan. 
Trillen is inmiddels al minder te worden :D
Hopelijk kan ik mij straks een beetje concentreren.
Ik heb vanavond ook de 89e verjaardag van mijn oma, dus dan vertel ik het ook gelijk mijn moeder. Ik kan julie wel pas op zijn vroegst vanavond vertellen hoe het is gegaan. Ik zal ook binnenkort wel een lijstje met symptomen doorgeven per DPO, want dat heb ik allemaal bijgehouden :D 

Gefeliciteerd dwaallichtje!!
ik had vanmorgen precies zo’n test in handen! Na de ellende van vals positief testen vorige ronde kan ik het nog niet geloven maar ik durf voorzichtig te zeggen dat ik zwanger ben!!! 
Mijn NOD was 13 nov, gister al heeeeel licht positief getest maar was echt een twijfel gevalletje.. maar nu is het streepje al beter zichtbaar! 
Symptomen: bruine spotting, moe, vaker plassen, lichte krampjes onder in mn buik, geen menstruatie
ik kan het echt niet geloven!! 

Terug
Bovenaan