NOD november 2018

Dames die een positieve test hadden GEFELICITEERD!
Ik zit nu op 4 dagen na NOD.. en nog geen tekenen van ongesteldheid, wel enorm emotioneel, zwaar gevoel aan mijn borsten, en ik voel links een soort stekende druk.. Afscheiding is nog zo wit als wat..
Eerder deze week testen van de action gedaan, omo wit. Vanmiddag als ik vrij ben ga ik langs KV even testen halen, en dan morgen maar testen. 
Zat vanochtend met de tranen in mijn ogen in de bus, terwijl ik normaal redelijk "hard" ben. Het gevoel van het missen van mijn moeder (overleden in 2015) overviel mij enorm.. Wat heb ik haar nu nodig...

Bedankt lieve meiden. Heb weer getest en gewoon positief hoor! ;)
Mijn vriend lag nog op bed toen ik ging testen. Ik heb de positieve test aan mijn zoontje gegeven en gezegd: hier ga maar papa wakker maken en zeg maar dat je een cadeautje voor hem hebt. Ben om de hoek van de slaapkamer blijven luisteren en die flapdrol van een vriend van mij zei: “Wat is dit schat? Ashley! Hij zit met je dingen te spelen! Is geen speelgoed jochie” Dus ik lachend de kamer in en zei: Kijk nou even goed. Nou hij helemaal blij. Toen heb ik hem net nog erop uit gestuurd voor een nieuwe test want ik kon het niet geloven. En positief dus!

Gefeliciteerd alle zwangeremeiden!!! 
Ik heb morgen mijn NOD en overweeg toch om nu al een testje te doen. Lig nog lekker in bed (ben vrij vandaag) en mijn temp is nog niet gezakt iig. Kreeg vannacht lichte buikkrampen die uitstraalde naar mijn bovenbeen rechts. Nu voel ik er niets meer van. Ook al paar dagen last van droge mond... zou het?
Nee. Ik moet gewoon morgen of zaterdag pas testen... Nog even geduld. Zo zonde van die testen...

Vind het trouwens wel gek dat ie gister nog spierwit was en vandaag ineens zo overduidelijk. 
Mijn symptomen even op eenrijtje ;)
9 DPO mijn innestelling gevoeld: allemaal steekjes onder in mijn buik en ook het gevoel alsof er van onder in me werd geprikt 
- zeurende menstruatiekrampen tot in de benen aan toe - enorme honger de hele tijd vooral savonds en snachts - emotioneel - roze warme wangen - af en toe misselijk oja en ik rook ook steeds een nare ijzerlucht nog steeds trouwens

Ik zit nu op CD14 en had begin deze week juist het gevoel dat er met messen in mijn BBM werd geprikt, super irritant. Hele felle steekjes
Zijn er meerdere die dat wel eens hebben gehad? Ik heb dit nooit eerder gehad.

Meiden wat een goed nieuws!!! Gewoon 3 erbij
GEFELICITEERD!!! lekker van genieten
Ashley-xxx leuk zo die reactie klinkt als echt iets wat een man zou doen ???
Dwaallichtje ben super blij voor je! Ik zie idd ook het streepje ? 
daisy vr super nieuws! Lekker van genieten
Citus je zei zelf tegen mij dat ik me niet zo moest ophangen aan me temp. Doe het zelf dan ook niet ? het kan altijd wat anders. Denk niet gelijk dat de kans voorbij is als die 0.1 zakt want dat stelt niks voor ik had zo vaak een schommeling. Zolang je niet ongesteld beb is er altijd een kans
Ik vrees dat ik toch echt een maand oversla... waarschijnlijk een cyclus zonder eisprong... zou zo graag gewoon ff me eierstokken willen bekijken of het idd zo is of dat er nog ieta groeit.. CD24 nu had 4 dagen stabiel 36.7 vanmorgen 36.6. Ik had gister wel rekbaar slijm maar was ook opgewonden en volgens mij lijkt dat op vruchtbaar slijm want erna was het weer normaal dus ga ervanuit dat het niks was. Zucht ik ben hier zo klaar mee

Hi allemaal,
Ik ben nieuw hier. Leuk om jullie verhalen te lezen en wat cool dat er een paar een postieve test hadden!
Ik heb een zoontje van 1,5 en we proberen het weer sinds half oktober. De vorige keer duurde het 8 maanden dus verwacht niet dat het snel raak zal zijn.
Ik heb een vraag. Ik heb sinds mijn eerste ongesteldheid na mijn bevalling een hele regelmatige cyclus van 28 dagen. Twee maanden geleden had ik opeens een cyclus van 27 dagen en vorige maand van 26 dagen. Ik zit nu op 29 dagen. Wanneer kan ik nu testen (zo laat mogelijk natuurlijk).
Ik herken het weer van de vorige keer. Ik wil er niet teveel mee bezig zijn maar dat ben ik wel en ga ook dingen voelen.
Ik hoor graag of iemand weet wanneer ik kan testen.

Terug
Bovenaan