NOD november 2018

Klopt feyre! We moeten elkaar hier op het forum soms even weer met beide benen op de grond zetten haha. Dat blijkt maar weer ;) En zonder een vervelend woord naar elkaar, Bedankt! 
Zolang ik niet ongesteld ben,... dat is het ook alleen die bruine spotting vandaag en gister rood, geeft mij daarom het gevoel dat die temp daar ook mee te maken heeft.vandaar. Ik hou nog een sprankje hoop over omdat dit ook innesteling kan zijn. Thx. 
Snap heel goed dat je er zo klaar mee bent! Dat rekbare slijm is dan wel weer veelbelovend zeg, maar geen stijging, weird... ga je rond de 30 dagen wel een test doen? Of wacht je wat langer. 

Citrus fijn dat het een beetje geholpen heeft ? snap je gedachte gang wel hoor! En idd die bloeding kan een innesteling zijn geweest. Ze zeggen dat het bruin, rood of zelfs paars/blauw kan zijn maar altijd minder als een menstruatie. 
Me temp vind ik ook gewoon heel vaag. Ik heb nooit 4 dagen stabiel op 1 temp gezeten 3 max en dat was toen ik zwanger was op 37.4 vandaag opeens 0.1 omlaag of dit betekend een ovu dip of helemaal niks.. had dit namelijk 1x eerder deze maand. Ik kan ook niet op gevoel afgaan want heb elke dag wel wat krampen thv me eierstokken. Me bmm is nogsteeds hoog ene dag voel ik hem helemaal niet zoals gister en andere dagen kom ik er net bij met het puntje van me vinger. Nog geen dag laag geweest (vandaag nog niet gevoeld)
Ik ben van plan om op NOD te testen ik houd 32 dagen aan dit was vorige maand wel zo met de VMK maar liever langer nemen als te kort. Ben ik niet ongesteld test ik. Ik verwacht helemaal niks van deze maand om eerlijk te zijn dus hoop dat me menstruatie gewoon eerder komt. En zelf dan mag ik officieel niet tellen aangezien er gezegd wordt dat je de menstruatie van een mk niet als dag 1 mag tellen...

Wow Ashley en dwaallichttje 
ZWANGER!!  GEFELICITEERD!! En een fijne zwangerschap! 
@Ashley gister nog OMO witte test en vandaag een positieve test!? Dat geeft de burger weer moed! ?

Ajsat, we lopen gelijk,  mijn nod is ook morgen. Spannend maar tegelijkertijd heb ik weinig hoop dat ik zwanger ben. Dinsdag heb ik een vroege test gedaan,  negatief, witter dan wit☹️
De bericht van Ashley geeft wel weer moed. 

Ashley, had jij gister niet die early van action? Want die geven vaker vals negatief lees ik. Dat zou wel verklaren waarom hij gister nog spierwit was namelijk. Als je de kvtest had gedaan had je miss een tuurlijntje gehad. Wie weet.... Maar wat de hek ?... je bent ZWANGER!! 
Feyre, wel sex gehad neem ik aan. Hoop voor je dat je de uitzondering op de regel bent En gewoon de kans hebt en zwanger bent.. En voor mijzelf hoop ik dat die spotting  nu een keer iets anders voor mij betekent. ;)

Gefeliciteerd meiden! Ik zit ondertussen nog te wachten op mijn NOD. Nog 3 dagen. Ik voel mijn darmen de hele dag rommelen en heb steekjes in mijn onderbuik die doorstralen naar mijn been. Af en toe duizelig en vlagen van misselijkheid. 
Ik hoop het zo! Ik duim ook voor de meiden die ook nog zitten te wachten op NOD. Samen helpen we elkaar er doorheen. 

Soms zou het fijn zijn in dit forum als je mensen een priveberivht kon sturen haha. Maargoed, CITRUS is ben op zoek naar jou ;) Ik blijf je volgen hoor! Enne, spotting mag je NIET meetellen als zijnde menstruatie, en heeft voor zover bekend geen invloed op de innesteling ed. Je LF is dus langer dan 8 dagen en zit je vandaag al op 10 dpo. Komt goed! Adem in, adem uit. (als je toch ongesteld wordt de komende dagen: succes met je mri... XX)

Terug
Bovenaan