NOD november 2018

Oké. Nee ik bedoelde miss dat jij al kinderen had en jij hier bekend mee was wat ik gisteren had maar ik ben helaas ongesteld geworden ? dus op naar de volgende 
 
Spannend xAbel mijn NOD is ook morgen! Wij zitten nu in ronde 12 en bij man en mij ook alles in orde. Is bij jou ook alles in orde? Ik hoop echt dat het deze maand lukt. Zo confronterend vorig jaar rond deze tijd hadden we onze eerste ronde.. Nooit verwacht dat het zo lang zou duren.... Toen zei ik nog vorig jaar met kerst ben ik zwanger of hebben we een kindje.. Ik hoop zo dat ik alsnog zwanger wordt deze maand pffff..
Ik heb wel wat verscheinselen maar dat heb ik iedere maand.. Ben er gewoon erg op gefocust als ik wat voel dus zou wel niks zijn. Ook heb ik nou geen symptomen dat ik morgen ongesteldheid ga worden. Maar meestal komt de buikpijn ik de nacht opzetten en dan breekt het die ochtend daarop door. Wie weet!! 
 
Balen AH! Dan kwam het nu bij jou ook hetzelfde als bij mij, eerst roze en later bruin. Sterkte! 
Spannend bloompje, en ook heel herkenbaar om dan te zeggen, oeh dan ben ik zwanger en dan dus en zo...En nu ben je nog niet zwanger, heel confronterend inderdaad. Ik hoop dat we dit jaar iig zwanger afsluiten! Succes, morgen hopelijk een positieve test! 
Hoi Skipbo. Hier gaat ie prima, was even down maar heb me weer bij elkaar geraapt. Vanmiddag wordt ik gebeld over de uitslag van de MRI.  Deze kreeg ik nadat de gyn iets op mijn eierstok zag maar niet kon zien wat het precies was, ze denkt aan endometriose. Dus heel spannend tot vanmiddag...
 
Terug
Bovenaan