NOD november 2018

Wat een spannende dagen voor jullie! Ik hoop dat er een aantal positieve testen komen. En Citrus, succes met de uitslag vanmiddag! 
Ik heb over 4 dagen mijn NOD, als ik uitga van een cyclus van 29 dagen, net als bij ronde 1. Ik wacht maar (rustig) af. 
 
Vanmorgen helaas een negatieve test. Last van onderbuik, denk dat ik ongesteld wordt..... zo balen... 
bij manlief alles in orde, drie maanden geleden bij HA geweest. Ze wilde me nog niet doorverwijzen omdat ik in het voorjaar een mk heb gehad vond ze het nog te vroeg. 
De teleurstelling is nu weer zo groot dat ik volgende week naar de ha ga voor een verwijzing. Ik hou het op deze manier niet vol. 
Allemaal bekenden in mijn omgeving zijn zwanger net bevallen, jakkes wordt er depri van... 
sorry voor mijn geklaag, maar baal zo!
 
@AH wat balen zeg! :( sterkte! 
Bedankt voor je afleiding tips ;) Ik heb vanmorgen een early test gedaan en die was negatief. Had ik ook wel verwacht maar had van die goedkope ontdekt vd action dus dacht kijk is. Voelt nu ook alsof ik ongesteld ga worden en vanmorgen soort van buikgriep erbij bluhh. Moet nog 4 dagen wachten.
 
@Xabel begrijpelijk dat je zo baalt. En nouja klagen.. je uit even je emoties en die mogen er ook zijn toch? Welke ronde zitten jullie als ik vragen mag? Wij geloof ik 8 of 9. Ik heb dat ook dat iedereen om me heen al kids heeft of zwanger is. Of ongepland zwanger, (voor zover je kinderen kan krijgen kan plannen) nou dan baal ik ook en voel ik me zwaar onzeker. Sterkte! 
 
Ik snap er de ballen van. Als ik uit ga van een cyclus van 29 dagen (zoals ik de afgelopen 2 maanden had) dan ben ik nu al 7 dagen over tijd... nog altijd is de test negatief...
 
 
Hoi allemaal,
 
Ik spring er even in, ik heb het een en ander gelezen. Ik hoop van harte dat het bij een ieder snel raak is. Hier een zeer onregelmatige maar vooral lange cyclus dus weinig eisprongen. Wil geen baarmoederfoto omdat ik er tegenop zie. Desondanks keer op keer, zo ook vanmorgen, zeer verdrietig omdat ik een negatieve test in handen had. Misschien was ik ook wel te vroeg.. 
fijn dat hier dames zijn die het begrijpen als het niet lukt. 
 
Citrus laat het ons weten!
Heb je ook altijd klachten rondom menstruatie?
Ik heb weer buikpijn... echt de hele week al.. weird.
 
 
Spannend @citrus! Ik hoop op een goede uitslag voor jou. Begrijp helemaal dat je er even down van bent.
Jammer @xAbel dat je toch ongesteld bent geworden. Snap helemaal dat je er even door heen zit. Zo'n tegenslag iedere keer. Ik heb er ook last van. En dat iedereen in je omgeving zwanger is werkt ook niet mee.
@Asjat het kan zijn dat je menstruatie wat later is. Zo ben ik een keer 10 dagen overtijd geweest. Zo vervelend! Maar goed het kan altijd nog misschien dat je hcg waarde nog niet hoog genoeg zijn voor de test:)
Morgen is mijn NOD ben erg benieuwd of het deze keer eigelijk mag lukken! Heb het wel al de heledag koud. Hoorde meiden hier dat degene die temperaturen de temperatuur zakt voordat je ongesteld wordt. Misschien heb ik het daardoor koud en is mijn temperatuur gezakt. Weet niet of de meiden die temperaturen het ook koud krijgen als hun Temp zakt? Of is dit zo weinig dat je dat niet voelt? 
 
Ajsat kan het ontpillen zijn? Of ben je niet aan de pil geweest of ben je allang gestopt?
Hier dag 31 geen ovulatie geen menstruatie. Net nog advies ingewonnen bij de vlk bij me gezin. Moet naar de HA gaan en ook laten prikken op Vit B12 een tekort daarvan kan ook een miskraam veroorzaken.
Ik ga maandag zoals ik zelf al had bedacht de HA bellen want wil nu wel gewoon me ms opwekken. Wil een nieuwe cyclus ingaan en hopelijk weer een ovulatie krijgen wie weet is er wel wat achtergebleven... zaterdag nog 1x testen dan is het dag 33 vorige cyclus was 32 maar was met de mk. We gaan het zien kan iig niet zwanger zijn zonder ovulatie. Temp blijft 36.7
 
Terug
Bovenaan