NOD november 2018

Bloompje ik heb het niet koud als me temp zakt voor me ms. Wel hadbik het echt heel warm toen na me ovu omdat me temp juist hoger was. In middagen soms zelfs in de 38!
 
Sinds een aantal maanden lopen wij in het ziekenhuis. Kreeg de diagnose pcos. Afgelopen menstruatie medicijnen geslikt. Op 10 november had ik een eiblaasje van 19mm dus mijn lichaam had goed gereageerd op de medicijnen. Helaas heb ik niet een zwanger gevoel. Afwachten maar ergens volgende week mijn nod. 
Nientje 
 
Spannend bloompjee. Hoop voor je dat je een positieve test in handen hebt!!
gebruiker100.... zo voel ik me ook, wordt zo onzeker wanneer de test negatief is. We zitten in ronde 22. Eerder wel zwanger geweest, maar helaas een miskraam. Volgende week gaan we wederom naar de HA en nu wil ik doorverwezen worden. Wordt hier zo onzeker van en voel me falen als vrouw. Waarom kan ik niet zwanger worden zoals iedereen om me heen... hoe gaat het bij jou verder? Helpt de afleiding?? 
 
Hey elsiejoy, zwaar frustrerend inderdaad. HA vond het toen niet nodig idd om te verwijzen omdat ik al een spontaan zwanger was geweest. Goedje van mijn man is toen wel onderzocht, was dikke prima. Heb daarom ook heel erg het gevoel dat het aan mij ligt. Zit even in de slachtofferrol hoor... 
emotioneel niet zo stabiel op het moment. Met als klap op de vuurpijl ligt er een geboortekaartje op de mat... kijk nu al op tegen het kraambezoek, denk niet dat ik het aankan... 
toen we begonnen met proberen kinderen te krijgen had ik geen idee dat ik me ooit zo zou voelen, vind het ook heel lastig om erover te praten in mijn omgeving, hebben jullie dat ook?? Gelukkig kan ik er met mijn man wel heel goed over praten maar verder praat ik er eigenlijk met niemand over. Ben blij dat ik hier even mijn verhaal kwijt kan en kan meelezen. 
Ik hoop dat 2019 een wonder voor ons in petto heeft, voor nu zou ik wel even in winterslaap willen
 
@xAbel goed van je dat je het toch gaat aandringen bij je HA. Na 22 maanden incl miskraam is dat niet zo gek hoor dat je wil dat ze het gaan onderzoeken. Het is emotioneel soms erg zwaar. Ik ben nu 12 maanden bezig en ik vind het al zwaar worden nu. Laat staan bij jouw! Ik ben de laatste tijd erg huilerig en voor mijn nod heb ik een erg kort lontje. Het vraagt steeds zoveel energie pff. Soms heb ik het idee dat het niet voor ons is weggelegd, hebben meerdere dat? Het lijkt gewoon te mooi om waar te zijn. Ik ben heel open en kan gelukkig met mensen in mijn omgeving erover praten. 
 
Hey! Ik heb de uitslag, allereerst zei ze dat ik mij absoluut geen zorgen moest maken. 
Het is een goedaardige tumor, teratoom, hier kan ik gewoon oud mee worden en staat niet een zwangerschap in de weg. 
Wel heeft ze mij door gestuurd naar een fertiliteits arts om mij verder en uitgebreider te onderzoeken ivm kinderwens. Nu ze weten wat het is kan daar wat gerichter naar gekeken worden via inwendige echo om te kijken hoe of wat. 
Die afspraak is woensdag al op cd13 dus dan kan ze meteen kijken of er weer een prachtig eitje groeit :)
Enerzijds ben ik natuurlijk opgelucht, anderzijds...er zit wat en dat hoort er niet, ik had liever gehoord dat het wat vocht was en nu al weg is. Het is iig geen endometriose. 
Dus dat :)  na telefoontje meteen koppijn, er kwam een hoop spanning los dus. Pfff dat was een lange ochtend. 
Verder gaat het prima, menstruatie bijna over, nu dag 7. En we gaan weer door. 
 
 
 
Terug
Bovenaan