NOD november 2018

Gelukkig niks ergs citrus! Ik blijf je volgen hoor ;) succes verder, en ik duim met je mee voor een mooi eitje. Wellicht nu alle spanning weg is...! Je weet het niet
 
Citrus peoh toch wel wat om te horen dat het een tumor is! Ook al is het goedaardig. Houden ze het wel extra in de gaten nu? Fijn dat je verder geholpen wordt! Hopelijk snel goed nieuws
Ik probeer wat rust in me kop te houden dus wil maar 1 of 2x op het forum kijken ik maak mezelf op het moment helemaal gek. Ben zo verdrietig dat we deze maand niet eens een kans hebben gekregen. Snap dat ik me lichaam de tijd moet gunnen maar ik kan er niet zo goed mee hendelen ? dag 32 nu zou dus volgens cyclus vorige maand morgen ongesteld moeten worden geen ovu en geen ms tot nu toe
 
Citrus dat zal toch wel even schrikken zijn geweest. Maar wel fijn dat ze zo stellig zeiden dat het geen kwaad kan en dat je er gewoon zwanger mee kan worden. Dus als ik het goed begrijp ga jij nu verder de MMM in? 
Succes meid!
 
Hoi Citrus. Goh dat lijkt me best even schrikken. Het klinkt alsof je het heel goed oppakt. Knap hoor. Is denk ik ook het beste wat je kunt doen.
Hier net bruinverlies bij afvegen... weekend heb ik de NOD. Zal dus niet raak zijn vrees ik.. Wel echt gek, had de hele week al klachten en dat heb ik anders nooit.
Ik raak er best een beetje gefrustreerd van en Google me soms helemaal suf. :(
 
Jeetje @Citrus dat is wel even schrikken. Gelukkig is het wel goedaardig en staat het de zwangerschap niet in de weg. Gaan ze het nu operatief verwijderen of kan het gewoon blijven zitten??
Vandaag is mijn NOD. Meestal heb ik snachts de dag voor mijn nod erge krampen maar nu bijna niet. Heb wel hele lichte krampen maar meer met vlagen en ook gepaard met links wat steekjes. Ik kan dus nog niet echt goed peilen of dat menstruatie krampen zijn. Pff zo spannend vandaag. Als ik vandaag niet ongi wordt ga ik morgen testen! 
 
Ah dankjewel meiden! 
Zeker schikken en grappig dat ik zo sterk overkom. Zo ging het niet helaas ;)  ik was op van de zenuwen, negatief ingesteld, veel huilen en boos. Daarom was ik niet meteen naar het forum gegaan en zat er een paar uur tussen. Want inderdaad toen had ik het wat kunnen relativeren en hoorde ik de arts weer zeggen dat ik mij echt geen zorgen moest maken en dat ik gewoon zwanger kan raken hiermee. Dus toen kwam ik wat sterker over miss hihi. Maar eerlijk is eerlijk, het gaat nu ook goed en voel me er ook wat nuchterder in. Zo met ups en downs denk ik. 
Wat vragen...gaan ze het verwijderen? Hier moet echt nog onderzoek naar gedaan worden, woensdag wat uitgebreider kijken, ze zei dat het soms wordt weggehaald maar meestal kan blijven zitten (van mij mag ze dat enge ding weghalen hoor ;) en soms zit het eitjes in de weg dus dan sowieso. Ik vroeg haar of hij kwaadaardig kan worden, ze zei toen. Nee eigenlijk bijna nooit...hmmm dus niet nooit dacht ik (lichtelijk paniek) dus ja, ik hoop dat ik binnenkort zwanger ben en zou dan graag na bevalling dat ding weg willen hebben. Beter voorkomen dan genezen toch? 
Of ik de mmm in ga, hmm ik weet nog niet wat ik wil, liever nog niet, ik wacht even wat ze woensdag zegt en wacht nog op zaaduitslag. 
Of ik onder controle blijf. Ja geloof dat ik nu sowieso bij gyn blijf als ik zwanger ben en niet bij de vk. Vind ik niet erg, lekker vaak echo's :) had ik bij mijn eerste kindje ook vanwege een kruisje in zijn hart ( nog voor de bevalling netjes dichtgegroeid) 
Waar ik alleen nog mee zit, is dat ik het niet asn mijn ouders wil vertellen omdat ik dan in tranen uitbarst en ze vertel over onze kinderwens, terwijl ik het verdeel leuker vind dat ik ze uit het niets kan vertellen dat ik zwanger ben. Wordt absoluut niet meer van ons verwacht namelijk, paar keer heel stellig gezegd dat we er klaar mee zijn en rijk zijn met 2 knappe zoons. En ze zijn 11 en 6, verwachten ze echt niet en dat lijkt me zo tof, die reactie. Maar om dit achter te houden is ook zo wat he. Ik ga er nog even goed over nadenken :)  ik weet in elk geval dat welke ik ook kies, het de juiste is. 
 
Bloompje, wat spannend!!! Ik had allang getest hihi. Nu ben ik zenuwachtig voor jou ;)  kan er ook nog wel bij, Humo maar in mijn achtbaan ?  
Feyre, ik snap het zo goed! En je weet inmiddels dat het makkelijker gezegd is dan gedaan. Dus ik ga je nu ook niet zeggen dat je het aan moet kijken, ik zou dat ook niet willen horen. Ik hoop dat het snel maandag is en je de HA kan bellen, dat is tenminste een stap waar je wel iets mee kan ipv wachten op menstruatie. Heel frustrerend. Virtuele knuffel!! 
 
 
 
Terug
Bovenaan