NOD november 2018

Hoi ik wil me even voorstellen ik ben 38 jaar wat ik me overigens totaal nog nie voel, en ik heb 4 kinderen , van 19, 16,15,5 jaar 2 meiden en 2 jongens , nu denken de meeste mischien dan heb je alles wat je wil , klopt ? op 1 ding na , ik heb sinds 1,5 jaar een vreselijke goede relatie , die ik eigenlijk nooit eerder heb gehad , en mijn vriend is jonger als ik , hij is 28 en heeft nog geen kinderen, ik heb 23 mei 2018 mijn spiraal laten verwijderen , dat was nog al wa , na 4 pogingen werd ie uiteindelijk operatief verwijderd , omdat ik in 2008 een biopsie bij mijn baarmoedermond heb gehad , heb ik litekenweefsel daar zitten , en de artsen stonden versteld dat mijn baarmoedermond met geen mogenlijkheid open wilde gaan , zo ook bij me laatste bevalling. Dus is ie operatief verwijderd , wij proberen dus al vanaf 23 mei zwanger te worden, maar tot op heden helaas nog niets , ik ben dan ook al wa ouder ook al voel ik me nie zo , mensen schatten mij ook echt 15 jaar jonger , maar het getal 38 hoort toch echt bij mij . Vandaag is mijn nod en ben dus zoals elke maand zo zenuwachtig weer en me vriend helemaal , wel hebben we 19 dec een afspraak in het ziekenhuis omte kijken of het nog wel zal lukken , hoop natuurlijk en me vriend ook , dat we die afspraak kunnen skippen , en dat het ervoor al raak is , wel heb ik niet gelijk na de mirena me oude cyclus terug gekregen, hij was in het begin echt heel kort en heb ook een cyste in aug gehad in mijn rechter eierstok , weliswaar onschuldig zei de arts , en had ineens een cyclus van 33 dagen , maar ben daar wel blij om geweest achteraf , want nu loopt mijn cyclus elke maand meer op , en zit ik nu op 24 dagen , dus eigenlijk pas 3 mnd boven de 21 dagen . 
Vandaag is dus zoals ieder hier heel spannend of de rode duivels zich melden of niet , hoop natuurlijk van niet uiteraard . Ik wens in ieder geval iedereen heel veel toy toy en moge de naam nod voor iedereen letterlijk zijn dat we niet meer ongesteld worden en een wondertje in ons mogen dragen.
 
xxxxx princessworld ??
 
Mischien een gekke vraag maar zakt je temp normaal niet als je ongesteld word ? Weet iemand dat mischien , mijn temp van deze ochtend 36,9 en nu 37,1 . In begin van me cyclus was ie 36,2 en haalde ik in de ochtend niet in de middag niet en in de avond niet de 37 en na mijn eisprong is ie alleen maar 36,8 tot 37,5 zelfs 
 
Hey princes! Wat een verhaal van die muren zeg, gelukkig daarmee nu alles goed.
Zeker spannend zeg! En wat betreft je temp. Bij mij is hij 1x van de 6 maanden gezakt op de dag dat ik ongesteld werd dus dat was duidelijk maar de andere keren werd ik eerst ongesteld en 2 a 3 dagen later zakte hij de pas dus ja, daar had ik niets aan. Ik gebruik temp alleen om te bevestigen dat en wanneer ik de eisprong heb gehad, geen stijging is geen eisprong dus altijd even fijn dat de pogingen en spanningen niet helemaal voor niets zijn. 
Ga je morgen testen? Of vanmiddag? Ik duim voor je. 
Ben zelf 33 en mijn man 35 en willen graag een 3de. 
 
Hoi Citrus bedankt voor je reaktie , ja ik ben pas voor het allereerst aant tempen begin nov en weet ook nie of da beteouwbaar is , aangezien ik ook een beetje grieperig ben. Ik heb deze ochtend wel getest en het is echt een groot twijfel geval , kan nie zeggen dat ik wel maar ook geen 2 e streep zie , dus ga ee dan maar vanuit dat ie negatief is , maar is mijn ongi vandaag niet gekomen dan ga ik morgen vroeg gelijk weer testen , mijn buik rommelt zo hard dat me vriend het gewoon hoort en me dochter hihihi , maar ja is dat de grieperigheid of is er iets gaande i don’t know ? 
wel zijn me borsten flink gegroeid hihi maar die reageren sinds me spiraal eruit is kei erg op eisprong en menstruatie , maar vroeger bij me zwangerschappen ook , dus kortom nog totaal niks duidelijk ppfff , en jij waneer is jou nod ? En hoeveelste ronde ? 
Wel leuk dat ik niet de enigste ben in de 30 hihihi 
 
 
Zoiezo tot sept had ik ook geen kans want me baarmoederslijmvlies was toen maar 2 mm 
dus hoop dat die cyste ook fucktioneel is geweest en dat dikker heeft gemaakt , maar dat weet ik niet , ben nog steeds nie ongi en temp was vanmiddag gewoon 37,40 , word gek van deze onzekerheid pppfff
 
xxx
 
Vorige ronde (1ste) werd ik 8 dagen na mijn eisprong ongesteld. Ik had toen ook veel roze/bruine afscheiding/bloedverlies tussen eisprong en menstruatie. 
Deze ronde had ik alleen 2 dagen na mijn eisprong roze afscheiding en sindsdien alleen maar witte afscheiding. Morgen zit ik 8 dagen na mijn eisprong. Ik vind het toch wel spannend of ik wel/niet ongesteld ga worden. Hoe het er nu naar uit ziet, gaat het niet gebeuren. Maandag zit ik op dag 30 (deze ronde 10dpo), waarop ik vorige maand ongesteld werd. 
Is het verstandig om pas vanaf 14 dpo te testen of kan het ook al een dag na je nod? 
 
Princes Succes met afwachten en evt testen! Laat je wat weten? 
 
Update.waar ik eerder van de week schreef dat ik naar december ging..
De duivels zijn uiteindelijk niet doorgekomen!ondanks alle kramp.?
Zojuist.getest..clearblue 1-2 weken zwanger!!kruidvat ook een duidelijke plus.ronde 2.zo niet verwacht dat het met mn bijna 38 zo snel kon gaan.ben helemaal van de kaart.zo blij! Dames,veel succes allemaal ik ga naar een ander forum?
 
Terug
Bovenaan