NOD november 2018

[quote quote=10136183]Update.waar ik eerder van de week schreef dat ik naar december ging.. De duivels zijn uiteindelijk niet doorgekomen!ondanks alle kramp. Zojuist.getest..clearblue 1-2 weken zwanger!!kruidvat ook een duidelijke plus.ronde 2.zo niet verwacht dat het met mn bijna 38 zo snel kon gaan.ben helemaal van de kaart.zo blij! Dames,veel succes allemaal ik ga naar een ander forum[/quote]
Gefeliciteerd!
 
Ansdave Gefeliciteerd! Leuk zeg!
princessworld-its-my-style Overdag tempen moet je niet doen. Dat zegt niks (behalve of je koorts hebt of niet). Echt alleen je temperatuur (bij voorkeur rectaal) opnemen direct nadat je wakker bent geworden en voordat je naar de wc bent gegaan. Dus nog als je in bed ligt. Ik vroeg in het begin mijn vriend of hij gewoon even om kon draaien. Maar het went en nu doe ik het gewoon.
Als het goed is, schiet je temperatuur binnen een paar dagen na je ovulatie omhoog (ongeveer 0,3 graden) en blijft hij hoog tot je menstruatie. Het is dus niet goed om te gebruiken om in te schatten wanneer je moet klussen, maar wel een fijne bevestiging dat je echt een ovulatie hebt gehad die maand. Een ovulatietest kan deze bevestiging namelijk niet geven. Die gaven alleen aan wanneer het handig is om te klussen.
Het omlaag gaan van de temp wisselde bij mij nogal. 1 x een daling gehad op de dag dat mijn menstruatie begon en ook 1 x dat hij pas op dag 8 van mijn nieuwe cyclus weer laag was. Ik hoop dat je de kinderwens van je vriend ook nog in vervulling kan laten gaan.
 
Gefeliciteerd Ansdave!!
Ik zit nog steeds te wachten op mijn ms. Vandaag nog niet gekomen. Hopelijk komt het ook niet vanavond. Heb nog wel last van krampjes maar niet de heletijd en veel minder erg als normaal als ik ongi wordt. Dus of dit gevoel hoort bij een zwangerschap of het is gewoon een voorbode voor m'n ms alleen dan veel minder erg. Normaal als ik ongi wordt heb ik continue hevige kramp. Pffff zooo spannend! 
 
Ansdave gefeliciteerd!!!
Princess-world-its-my-style precies wat Dwaallichtje zegt. Echt alleen temoen in de ochtend liefst rectaal en rond dezelfde tijd voor je opstaat. Mijn wekker gaat elke dag om half 7 temp 10 sec werk en slaap verder als het kan ? pribeer overdags tussendoor tempen te vermijden je yemp gaat overdags altijd omhoog namelijk. Je temp daalt door melatonine aanmaak wat gebeurd in je slaap. Vanmorgen was me temp bijv 36.7 zou ik nu tempen is die 37.2. Me temp na ovu is in de 37 en 37.3 en als ik dan in de middag temp js die soms zelfs 38.1!
 
Ik heb nog totaal geen ik moet ongesteld worden symptomen. Ik gok dat ik komende week het moet worden. Wel heel moe maar daar heb ik deze hele herfst al last van... Toch wel weer sltijd spannend einde vd maand...
 
Even een vitamine vraag.
Ik werk veel binnen en vrijetijd ben ik ook veel binnen. Ik kom dus standaard vitamines tekort. Nu slik ik de davitamon mama compleet omega 3 visolie en extra vit D ik twijfel of ik ook nog Vit C moet nemen (eet ook haast geen fruit kan het telkens weggooien op druiven na) maar ik lees dus dubbele verhalen.
De een zegt teveel is niet goed de ander zegt extra vit C is weer nodig. Maat een duidelijke reden waarom wel of niet kan ik niet vinden en ook niet een max wat je in mag nemen... kan Vit C als je teveel inneemt een mk veroorzaken of ms opwekken? Zo ja bij hoeveel mg zou dat zijn dan...
 
@Feyre volgens mij kun je best vit C in nemen hoor! Voor zo ver ik weet plas je het teveel aan vitamine C altijd uit. Dus dat kan geen kwaad! 
Nou de dag is bijna voorbij en het lijkt erop dat m'n ongi niet meer gaat komen. Zou ik het morgen ochtend testen? Ik moet morgen wel gewoon werken en ik doe hand werk waarbij je heel secuur moet werken. Ben bang dat als ik zwanger ben ik met trillende handjes naar werk moet? Maar de onzekerheid maakt me ook nerveus 
 
Terug
Bovenaan