NOD november 2018

@bloompjee
Wat spannend!mij kwam het vandaag ook niet goed uit en ik wilde echt wachten met testen.maar ik hield het niet meer vol..tussen de bedrijven door gewoon getest.
Succes morgen?
 
Wow ik heb net toch maar getest en ik ben ZWANGER!!!!!!! Wauw ik kan het bijna niet geloven na 12 maanden!!!!
Wel is 't nog een heel licht streepje maar een streep is een streep zeggen ze toch? Toen ik de test deed zag ik gelijk het controle streepje op kleuren en het test streepje pmo wit dus ik dacht 't zal wel niks zijn maar ik was gewoon te ongeduldig want je mag de test pas aflezen met 5 min en jahoor daar is die een licht streepje te zien. Ik heb overigens van kruidvat 2v5 ik ga straks even een cleurblue halen waarop staat zwanger en deze aan mijn vriend laten zien :D 
 
Wauw gefeliciteerd allebei!! Super fijn voor jullie! :)
Nog even een kleine nieuwsgierigheidsvraag... (er staat zoveel geschreven dus kan het even niet terug vinden)
Hadden jullie het gevoel zwanger te zijn, vanaf wanneer dan en  waaraan merkte je dat? :) 
 
@elsieJoy, ja ben benieuwd hoe het gaat. Voel me nu helaas niet zwanger ofzo. Eerst wel gedacht maar eigenlijk niet echt symptomen om zwanger te zijn nu. Als goed is moet aan komende week dan m’n menstruatie beginnen en dan weer tabletjes van de letrozol slikken m. Spannend allemaal. En van de week uitslag van bloedprikken. Of ik wel een eisprong heb gehad. Ga er eigenlijk wel van uit omdat mijn ei 19mm was. 
Nientje 
 
Terug
Bovenaan