NOD november 2018

WAUW GEFELICITEERD Ansdave en Bloompjee toppie man echt gaaaaaf ??????? en dank je wel Dwaallicht en Freye , ik had gisteren ontzettende kramp hele middag en avond met vlagen , maar geen ? te bekennen 
mischien vandaag nog , heb wel deze ochtend test gedaan , maar was weer zo dubieus , en zie bij allebij nu wel lichte streep maar nu tellen die nie meer dus weet het eigenlijk nog niet.
het gerommel in me buik houd maar aan , je hoort het soms echt hard hahaha
ik hoop echt dat ik nie ongi word maar een deze dagen ook een mooie test in handen mag hebben , ben wel bekend met me andere zwangerschappen met laat pas positief testen , en met 1 dag overtijd kan nog alle kanten op natuurlijk , moet wel zeggen , als ik moet plassen zijn de toilet bezoeken echt zenuwslopend , want begint bij mij altijd als ik uitgeplast ben dat ik dan ineens rode toiletpapier heb of een rode wc pot ppfff , zou het liefst me plas bijna willen ophouden hihihi , doe ik nie hoor hihihi , ik hou jullie op de hoogte , en probeer zoveel tussen de werken in te lezen en te reageren 
xxxx princessworld 
 
Thnx allemaal!! Jij ook gefeliciteerd @anoniemtotagustus.
En @princess het klinkt wel als zwangerschap. Mijn buik borreld ook de heletijd en ook krampjes met vlagen maar wel minder erg als ongi krampen.
En voor de mensen die nieuwsgierig zijn naar wat ik voel ik zou dit weekend even op een rijtje zetten wat ik voel per dag vanaf m'n ei. Ik heb alles bij gehouden! 
 
@ElsieJoy! Ja idd. Ben benieuwd hoe het allemaal gaat. Denk dat het deze maand niet is gelukt. Dat is idd naar aan pcos maar gelukkig nu natuurljk de medicijnen en hopen dat het goed komt. 
 
De andere meiden gefeliciteerd met jullie zwangerschap. 
 
Me tepels beginnen wel meer pijn te doen , en nog altijd geen ? ppfff word echt gek van deze stress ppfff maar ja , ga ff kadootje halen voor verjaardag vanavond , ga wel voor de zekerheid maandverbandje in doen , wil nie voor verassingen komen te staan hihihi , op hoop van zegen , krampen zijn wel weg en afscheiding was gisteren niks en nu heel waterig , dus check echt om de kwartier zowat omdat het vochtig aanvoeld . Ik hou jullie op de hoogte , heb weer een druk dagje vandaag bblleeehhh hihihi 
 
xxxx princessworld 
 
Princessworld. Het klinkt wel een beetje zwanger hoor als ik het zo lees.ik had tot gister hetzelfde.veel krampen steeds naar de wc lopen..last van weinig afscheiding.alleen t waterige sinds gister..ik duim voor je?
 
Terug
Bovenaan